Hallo mensen.
Vorige week op de midwinterrit zag ik een paar mini's met zo'n haaienvinnetje in plaats van de normale antenne. Is dit vanaf fabrieks af aan of later gekocht? Of is dit standaard bij de navigatie ofzo?
Antenne
- S-Special
- 4 op een rij!
Bericht
Deze antene is inderdaad standaard als je navi hebt maar zijn ook gewoon te koop als vervanging van je gewone antene.
Je draaid het sprietje eraf, aan de nieuwe haaie vin zit een schroefje aan de binnenkant die je op de plaats van je oude antene vast schroeft en daana zet je de rest vast!!!!
Ziet er heel erg leuk uit!!!!!
Je draaid het sprietje eraf, aan de nieuwe haaie vin zit een schroefje aan de binnenkant die je op de plaats van je oude antene vast schroeft en daana zet je de rest vast!!!!
Ziet er heel erg leuk uit!!!!!

- b.h
- One wheel wonder
Bericht
de haaien vin was voor mini's met navigatie.
maar toen zat de radio antenne in het achterraam verwerkt.
dus zijn de haaienvinnen alleen voor navigatie.
of dit moet de laatste tijd zijn veranderd.
bij de nieuwere navigaties zijn het gewoon antennes geworden met een gps antenne er in.
maar toen zat de radio antenne in het achterraam verwerkt.
dus zijn de haaienvinnen alleen voor navigatie.
of dit moet de laatste tijd zijn veranderd.
bij de nieuwere navigaties zijn het gewoon antennes geworden met een gps antenne er in.
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik vind die spriet juist wel leuk! Net alsof het een op afstandbestuurbare wagentje is
Helaas ben ik er vanmorgen achtergekomen dat de antenne van mijn broer (minipoeper) gejat is! Iemand enig idee wat zo'n spriet kost?

Helaas ben ik er vanmorgen achtergekomen dat de antenne van mijn broer (minipoeper) gejat is! Iemand enig idee wat zo'n spriet kost?
- Wint
- Volledig MINI minded!
- Smini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- horn
- Be Mini
Bericht
vind de grote antenne echt disproportiodinges... eeeh... te groot. Heb toen ik de auto een kwartier had er een kleinere antenne ingedraaid. Vind bij een cabrio door de plaats boven de voorruit die grote zwieper helemaal storen (alleen niet qua geluid
).
Ben benieuwd of zo'n haaievin nou wel of niet kan dienen als 'gewone radioantenne'.

Ben benieuwd of zo'n haaievin nou wel of niet kan dienen als 'gewone radioantenne'.

Het leven heeft geen zin
Nou, ik toevallig wél!

Nou, ik toevallig wél!

Onze sponsors