omdat MINI=BMW, vrees ik het ergste:
lockpicking video: BMW openen zonder sleutel
zeer interessant filmpje, het college wordt volgens mij door een nederlander gegeven (óók nog!)
MINI openen zonder sleutel
- MiniMatt
- Mod virus alert!
Bericht
Jeetje dat gaat idd wel erg makkelijk...
Zou dit dan het systeem zijn dat eerder dit jaar in het nieuws kwam?
Ik weet niet of het in het landelijk nieuws was, maar in Stadskanaal (een plaatsje iets verderop voor mij), Werden er meer dan 30 autos en volgens mij allemaal BMW's ingebroken zonder enig spoor van inbraak... Er werd gedacht aan een apparaatje waarmee iemand op remote wijze de portieren kan openen. Het bestaan van zo'n apparaat wist de politie niets van, maar het is wel het enige wat ze konden bedenken... Nou bestaat er schijnbaar wel zoiets in duitsland... Dat is het laatste wat ik ervan gehoord had, en was het eigenlijk alweer vergeten... totdat ik dit topic tegenkwam. Maar ja, ik moest me wel even bedenken om in Stadskanaal en omgeving te parkeren
Misschien is het dan toch geen draadloos systeem, want met deze tool set kunnen ze ook inbreken zonder enig spoor achter te laten toch?
Ik weet niet of het in het landelijk nieuws was, maar in Stadskanaal (een plaatsje iets verderop voor mij), Werden er meer dan 30 autos en volgens mij allemaal BMW's ingebroken zonder enig spoor van inbraak... Er werd gedacht aan een apparaatje waarmee iemand op remote wijze de portieren kan openen. Het bestaan van zo'n apparaat wist de politie niets van, maar het is wel het enige wat ze konden bedenken... Nou bestaat er schijnbaar wel zoiets in duitsland... Dat is het laatste wat ik ervan gehoord had, en was het eigenlijk alweer vergeten... totdat ik dit topic tegenkwam. Maar ja, ik moest me wel even bedenken om in Stadskanaal en omgeving te parkeren

Misschien is het dan toch geen draadloos systeem, want met deze tool set kunnen ze ook inbreken zonder enig spoor achter te laten toch?
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Goh en dat voor 900 euro. Dat is nog eens een goedkoop dagje 7serie rijden, als de tank leeg is zoek je toch weer een nieuwe!? 

- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Tot ze erachter kwamen dat de betreffende auto's geen braakschade hadden, omdat ze niet op slot stonden!! (en waren trouwens niet allemaal BMW's, maar verschillende merken)MiniMatt schreef:Jeetje dat gaat idd wel erg makkelijk...
- erik-de-perik
- Mod virus alert!
Bericht
het starten gaat daarmee weer niet...want de startonderbreking kun je hiermee niet uitschakelen.
En...het werkt dus ook met een alarm...
Tegenwoordig worden er steeds meer auto's gemaakt zonder sleutel..
misschien dat ik een handvat van de bijrijderskant wel op de plek van een handvat met sleutelgat plaats...
En...het werkt dus ook met een alarm...
Tegenwoordig worden er steeds meer auto's gemaakt zonder sleutel..
misschien dat ik een handvat van de bijrijderskant wel op de plek van een handvat met sleutelgat plaats...
Onze sponsors