Mini Cooper S Cabrio of Mini Paceman Cooper S...What to do?

Van alles over de 1ste generatie MINI.
oOilseOo
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 feb 2010, 14:24

Mini Cooper S Cabrio of Mini Paceman Cooper S...What to do?

14 aug 2013, 22:31

Hallo allemaal!

Ik ben even benieuwd naar de mening van andere mini liefhebbers. Ik heb sinds 2008 een mini cooper s cabrio, een auto waar ik op echt dol op ben en ik geniet nog steeds iedere minuut dat ik ermee kan rijden :) Gezien ik nogal wat km met de auto gereden heb ben ik nu op het punt aangekomen dat ik hem waarschijnlijk (met pijn in m'n hart :|) toch wil gaan inruilen. Dit omdat ik bang ben voor de onderhoudskosten die er op den duur aan zitten te komen, en omdat ik de auto zelf niet helemaal 'op' wil rijden.

In eerste instantie wilde ik de auto weer inruilen voor een cooper s (liefst cabrio). Het enige nadeel wat ik de afgelopen jaren aan de auto ondervonden heb is af en toe het ruimte gebrek (veel boodschappen doen of op vakantie gaan met deze auto is gewoon niet zo handig). Nou heb ik afgelopen weekend in een paceman gereden en dat was ook een hele leuke ervaring! Het grote voordeel van de paceman is natuurlijk de ruimte en ondanks dat de auto groter is geeft het nog steeds het rijplezier van een mini (ligt ook gewoon strak op de weg en is lekker snel).

Ik ben nu zo aan het twijfelen wat te doen, misschien kunnen jullie mij helpen. Wat is jullie mening hierover?

Groetjes ilse
oOilseOo
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Zuiden
Berichten: 13431
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04
Nederland

Re: Mini Cooper S Cabrio of Mini Paceman Cooper S...What to

16 aug 2013, 01:16

Doen waar je het meeste plezier aan hebt, niet wat het handigst is.
Handig kun je nog altijd doen als je 70 bent.
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

Re: Mini Cooper S Cabrio of Mini Paceman Cooper S...What to

16 aug 2013, 08:16

Je hebt geen grote druk om de auto vandaag al te verkopen, er komen niet omiddelijk grote kosten aan, dus waarom rijd je niet gewoon nog even drie, vier maanden door in de huidige cabrio.

Ik weet niet wanneer de f57 geintroduceerd gaat worden, (mid-2014 of zo?) maar misschien wil je die eerst wel zien voordat je een r57 koopt. Dus ik zou wachten.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"

Terug naar “MINI-talk”