Het is ongelooflijk hoe sommige mensen met andermans spullen omgaan!
Echt niet normaal, blijf met je &^$@# poten van een ander z'n spullen af!
Mooi klote Frank...
Als ik met m'n nagel over de krassen voel blijft die in de kras steken. Valt dus ook niet veel meer aan uit te polijsten vrees ik. Misschien kan het lokaal uitgespoten worden zonder de hele portier en achterklep te moeten spuiten.
Gelukkig zie ik er zelf niks van als ik lekker aant toeren ben , maar baal er natuurlijk wel behoorlijk van.
Resultaat van de softe aanpak van criminaliteit in dit achterlijke land. Ze weten dat ze toch overal mee weg komen. Zeg wat tegen een snotaap van een jaar of tien, en je krijgt woorden naar je hoofd waar ik zelfs op 20 jarige leeftijd het bestaan niet van wist (ik was misschien ook niet al te snel ). Ga je vervolgens naar de ouders, kun je daar ook nog een grote bek krijgen
Uitspraak van de 21ste eeuw: "mijn kind doet zoiets niet" , nou, dat zijn de ergste criminelen.
Ik probeer me even in te leven in zo'n iemand die zo'n kras zet... het lukt me niet! Hoe kom je op het idee in je hoofd: 'Laat ik een kras op die auto zetten, wacht ik zet krassen rondom de auto.'?
Ze moeten de jeugd veel harder aanpakken! Naar de ouders toe gaan heeft toch geen zin want daar valt vaak toch niks te halen.
Wij hebben het eens gehad bij een huis van ons. In alle ruiten (in 1 kozijn zaten meerdere ruiten) op begane grond waren krassen gezet, rondom het hele huis! En die pa van dat k*t jong zei er niks van. Wees dan een kerel en zeg dat je het zal regelen (bijv. met de verzekering) en geef je kind op z'n donder.