Mooie Mini Pure silver gespot
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die heeft knap wat spullen ingebouwd
Ik weet nog niet of ik het nou mooi vind of niet, indrukwekkend is het in ieder geval wel.
Jammer dat ie er niet wat vermogenscijfers bij zet, maar dat zal wel goed zitten met het nitro kitje.
De grotere brievenbus had ik nog niet eerder gezien, best leuk.
Een aero kitje zou hem niet misstaan, ook beter voor die dikke pijpen.
Één ding mis ik nog, er zit geen extra oliekoeler op. Ik zie hem tenminste niet in zijn lijstje en kan het niet ontdekken op de foto. Met al die modificaties is een oliekoeler eigenlijk een must.

Ik weet nog niet of ik het nou mooi vind of niet, indrukwekkend is het in ieder geval wel.
Jammer dat ie er niet wat vermogenscijfers bij zet, maar dat zal wel goed zitten met het nitro kitje.
De grotere brievenbus had ik nog niet eerder gezien, best leuk.
Een aero kitje zou hem niet misstaan, ook beter voor die dikke pijpen.
Één ding mis ik nog, er zit geen extra oliekoeler op. Ik zie hem tenminste niet in zijn lijstje en kan het niet ontdekken op de foto. Met al die modificaties is een oliekoeler eigenlijk een must.
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Zou bijna zeggen dat ze het met blindeerfolie hebben gedaan. Ik heb er hier al wel een paar achterlichten zien tinten met een donker tint. Misschien is dat wat?
iDD
iDD
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik denk dat je diegene even moet pm-en?
Het lijkt er meer op dat dat plastic in de lampunit zelf zwart gemaakt is, maar ik weet niet of je dan nog genoeg weerkaatsing hebt?iDarkDesign schreef:Zou bijna zeggen dat ze het met blindeerfolie hebben gedaan. Ik heb er hier al wel een paar achterlichten zien tinten met een donker tint. Misschien is dat wat?
iDD
Ik denk dat je diegene even moet pm-en?
- Smini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
hmmmmm wat moet ik zeggen..... net iets te veel.... wil mijzelf ook behoeden.... met mijn spiegels dacht ik al dat ik iets geks aan het doen was.... haha.... heb wel het volgende bedacht..... er komen blokjes op mijn dashboard bestuurders zijde..... :-)....

Onze sponsors