Ik ben een keuze aan het maken (al veeeel te lang), maar heb in ieder geval besloten voor de oude versie en niet de R56 aan te schaffen.
Omdat de cabrio's toch iets duurder zijn, ben ik aan het dubben of ik nu een ONE zal kopen (en tunen?) of een COOPER.
Advies?
Is een ONE makkelijk te tunenn naar een COOPER of zijn er nog andere dingen waar ik rekening mee moet houden?
MINI Cooper Cabrio of MINI One Cabrio
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Waarom nog de oude versie?
Ik zou voor de MCC gaan en dan later tunen. En blijft het een Pepper-white?
Ik zou voor de MCC gaan en dan later tunen. En blijft het een Pepper-white?

- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wit of zwart vind ik persoonlijk DE kleur voor de Mini Cabrio. Maar aangezien het Jet black (solid zwart) er tegenwoordig niet meer is blijft wit over.
Ik zou een One nemen en dan laten kietelen bij Beek met een stuk tuning en eventueel een andere uitlaat (voor de beleving/kick).
Krijg je absoluut geen spijt van!
Ik zou een One nemen en dan laten kietelen bij Beek met een stuk tuning en eventueel een andere uitlaat (voor de beleving/kick).
Krijg je absoluut geen spijt van!
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

Kijk hier ook nog maar eens naar de R-57.
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... 9&&start=0
Foto's van MINIJCW.
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... 9&&start=0
Foto's van MINIJCW.

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Enne de optie sportonderstel geldt die ook voor een ONE? Ben nog steeds blij dat ik daarvoor gekozen heb. Maakt 'r lekker vet.

Juist, dat is ook de reden dat ik voor een MCC heb gekozen.Maaij schreef:Hoeveel zal een Cooper meer kosten dan een ONE cabrio?
Let wel op dat een Cooper later wel meer oplevert bij een eventuele inruil. Hier moet je denk ik ook rekening mee houden
Enne de optie sportonderstel geldt die ook voor een ONE? Ben nog steeds blij dat ik daarvoor gekozen heb. Maakt 'r lekker vet.

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Oooooh..... je weet echt niet wat je mist!njuwdaij schreef:Omdat ik de nieuwe ergens niet zo leuk meer vind (meisjesding denk ik). Minder rond, minder sexy.