heren vraagje, ik heb al een tijdje een obd elm327 in de auto liggen, maar als ik deze laat zitten blijft ie dan ook stroom trekken als de auto uit staat? kan ik hem gewoon laten zitten of steeds eruit halen.
en welke app is de leukste/mooiste voor android.. welke gebruiken jullie?
OBD Bleutooth
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: obd bleutooth
Trekt geen stroom als die uit staat zover ik weet, niet meer dan je radio doet oid. Maak je daar geen zorgen over 
Ik heb TORQUE for Android, werkt helemaal prima tot nu toe.
Vooral het realtime gedeelte is lekker groot. Een aanrader.

Ik heb TORQUE for Android, werkt helemaal prima tot nu toe.
Vooral het realtime gedeelte is lekker groot. Een aanrader.
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- minimblik
- 4 op een rij!
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die van mij zit er altijd in en ik rij enkel in het weekend
Hok start altijd..

- Jefrmall
- Enthousiast
Bericht
is er ook zoiets dat apple iphone ondersteund of jullie weten ?
ShowYourRide : viewtopic.php?f=3&t=34529
- speedy
- NMC Legend
- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Re: OBD Bleutooth
Die van mij trok wel stroom als hij uit staat! Na 2 weken niet rijden was de accu zo dood als een pier! Was de elm327 WIFI module. Ik zou het dus ff goed checken...
- Ronsworld
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Op de OBD2 poort blijft altijd een constante plus staan, dus ook als de auto uit is.
Pin 16
Pin 16

- Schroefie
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Ik gebruik een iCar Vgate (WiFi) OBD scanner icm met een apple iPhone (App DashCommand) en deze schakelt zich automatisch na 30 minuten in een slaapmode en blijft dan in een "power saving" conditie. Op de scanner zit een stand-by/wakeup pushbutton. Deze plug is mooi klein en gemaakt om in de OBD stekker te laten zitten. Hij is in aanschaf wat duurder dan de standaard ELM-327 maar bevalt prima.
Ik ben op de 6de Apeldoorn meet op 3 april aanwezig dus wie interesse heeft kan ik de Vgate wel even laten zien/demonstreren.
Ik ben op de 6de Apeldoorn meet op 3 april aanwezig dus wie interesse heeft kan ik de Vgate wel even laten zien/demonstreren.
- restless
- 4 op een rij!
Bericht
Hoi schroefi, ik heb ook de Vgate en die schakelt idd uit na 30 min. Ik gebruik hem in combinatie met OBDCarDoctor, deze is nu nog gratis en de komt binnenkort een betaalde update van. Ik gebruik em voornamelijk voor het aflezen van de koelwatertemperatuur en dat gaat super. Hoop in de update ook de olietemp te kunnen aflezen.
Hoe bevalt de dashcommand en hoe koop je die software als je geen creditcard hebt via Itunes?
Hoe bevalt de dashcommand en hoe koop je die software als je geen creditcard hebt via Itunes?
- speedy
- NMC Legend
Bericht
itunes card die je overal kunt kopenrestless schreef:Hoi schroefi, ik heb ook de Vgate en die schakelt idd uit na 30 min. Ik gebruik hem in combinatie met OBDCarDoctor, deze is nu nog gratis en de komt binnenkort een betaalde update van. Ik gebruik em voornamelijk voor het aflezen van de koelwatertemperatuur en dat gaat super. Hoop in de update ook de olietemp te kunnen aflezen.

- restless
- 4 op een rij!
Bericht
Hoi Speedy, kun je met dashcommand de olietemp aflezen, is daar een PID voor, omdat ik mijn MCS geen olie of koelwatertemp meting heb (uitvoering met NAV), wil ik die wel graag zo nu en dan volgen.
Wat lees je uit je dashcommand?
Wat lees je uit je dashcommand?
Onze sponsors