Toen we het terrein van Westergasfabriek opreden zagen we al een berg mini's voorzien van het AIFW logo. Stoute schoenen aan en vragen aan de bestuurder of de Mini XXL ook in de beurt is. Jawel, deze stond een stukje verder het terrein op. Wij dus mini aan de overkant van de straat parkeren en dan maar wat pica's maken. Lopend richting de Westergasfabriek zagen we de Mini XXL achter een bakkerij-pand opduiken en maakte we meteen de eerste foto:

Gezien ik toch al de stoute schoenen aan had, vroeg ik of ik misschien foto's mocht maken met mijn mini bij de Mini XXL. Dat was geen probleem, maar hij moest eerst een 'vrachtje' ophalen.
Na ongeveer 15 minuten kwam mini XXL weer terug...

Om een lang verhaal kort te houden (en dat jullie de overige foto's in de gallery kunnen bekijken

De heren van de slagboom, ongeveer met de handen aan de slagboom vastgevroren, vond dat er wel een foto moest zijn waarbij ik uit XXL stapte...aldus.. dansen

Was onzettend gaaf en ik heb ook nog wat videobeelden, maar deze moet ik ff in 1 leuk bestandje zien te krijgen en daarna op het forum