iemand anders zorgt dan wel voor 3 deuken in je dak...ben er goed ziek van. Geen kaartje of iets, just 3 deuken.Waarom kan men toch nooit eens van andermans spullen afblijven, of het fatsoen hebben als je een ongelukje maakt het even door te geven. Ga maar weer naar het politie bureau om het aan te geven, misschien dat ik het dan nog via het waarborgfonds kan claimen. En anders maar weer mijn eigen geld erin steken en een uitdeukerij gaan zoeken...mooi flut*.
Sorry wilde even mijn flut* met jullie delen.
Al ben je nog zo zuinig op je MINI...
- SCUD
- Mod virus alert!
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik blijf me verbazen over de afgunst die er heerst in Nederland!
Als het deuken in je dak zijn is het zeer waarschijnlijk vandalisme (in ieder geval niet veroorzaakt door een ander motorvoertuig), dat wordt helaas niet vergoed door het waarborgfonds. Succes met de afwikkeling

Als het deuken in je dak zijn is het zeer waarschijnlijk vandalisme (in ieder geval niet veroorzaakt door een ander motorvoertuig), dat wordt helaas niet vergoed door het waarborgfonds. Succes met de afwikkeling
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- snans
- Volledig MINI minded!
Bericht
tis gewoon kak. pure jaloezie, het niet kunnen verdragen dat iemand een mooie auto heeft.
voor sommige mensen is een auto een werkinstrument of noodzakelijk kwaad, voor anderen een passie.
sterkte, hopelijk kan het nog via één of andere verzekering
is niet alleen in nederland hoor... hier kennen ze er ook wat van.Ralph-cooper schreef:Ik blijf me verbazen over de afgunst die er heerst in Nederland!
tis gewoon kak. pure jaloezie, het niet kunnen verdragen dat iemand een mooie auto heeft.
voor sommige mensen is een auto een werkinstrument of noodzakelijk kwaad, voor anderen een passie.
sterkte, hopelijk kan het nog via één of andere verzekering
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
idd helaas gaat dat geen waarborgfonds worden.
Heel vervelend. Soms zou je eigenlijk in zuid europa moeten wonen, waar men over het algemeen maar weinig om hun vervoer geeft.
iDD
Heel vervelend. Soms zou je eigenlijk in zuid europa moeten wonen, waar men over het algemeen maar weinig om hun vervoer geeft.
iDD
- Noukieeeee
- 4 op een rij!
Bericht
het is echt ongeloofelijk, jouw geval is al nummer zoveel dat ik in de afgelopen 2 weken op dit forum heb gelezen!
succes ermee SCUD!!

succes ermee SCUD!!
- SCUD
- Mod virus alert!
Bericht
Ja, het valt me op dat ik zeker niet de enige ben. De deuken zijn niet diep, geen krassen of putten. Drie "mooie" deuken zou ik zeggen. Ik hoop dat dit mooi is te maken, iemand ervaring met de schade bedrijven waar RENOVA breda zaken mee doet? Of iemand andere tips voor een goed schadebedrijf? Hoorde net ook van de politie dat het Waarborgfonds niets mee doet. Dus zal ik zelf voor de kosten op moeten draaien.
Bedankt voor jullie reacties btw...begrip van mijn mede MINI bezitters!
Bedankt voor jullie reacties btw...begrip van mijn mede MINI bezitters!
Surreality Just Got Funky!
Onze sponsors