Mini's zijn als magneten!

Van alles over de 1ste generatie MINI.
TomTom
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

Mini's zijn als magneten!

09 mei 2007, 11:29

Het valt mij elke keer weer op...... je rijdt op de weg en zodra er een mini in de buurt is... dan kijk je meteen van: Hé een mini!!! Als hij dan ook nog op dezelfde weghelft rijd dan ga je er achter of naast rijden. Dat doe ik niet alleen.... maar dat doet de andere mini rijder ook. Even aanhaken en er achterhangen om vervolgens aan alle overige medeweg gebruikers je mini te showen.

Ja het zal wel inherent zijn aan "Mini". D'r hangt een soort van samenhang tussen al deze auto's met hun bereiders.

Ik moest het even kwijt........

ps. ben nog steeds aan het kijken naar de R56... maar mijn huidige R53 is nog zo leuk om weg te doen :D
iDarkDesign
Transformer

09 mei 2007, 11:34

Niet echt last van eigenlijk. Ik haal ze altijd in en als er al zijn die de achtervolging inzetten haken die al snel af.... :roll:

Tijdens parkeren doe ik het wel, staat er een MINI zet ik hem er het liefst naast.

iDD
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 mei 2007, 11:47

Hier in het noorden en oosten van het land rijden er zo weinig MINI's dat ik er maar weinig van merk :?. En als je dan een keer een andere MINI tegenkomt kijkt de bestuurder vaak niet op of om :s.

PS: Kan het zijn dat ik je twee weken geleden in Rhenen heb zien rijden (op een vrijdag), kstja0? Ik zag daar precies zo'n zelfde Cooper (ook met kenteken xx-PX-xx) en toevallig reed die toen ook vlak achter een andere MINI.
Afbeelding
Knuckles
Mod virus alert!
Mod virus alert!

09 mei 2007, 11:48

Als hij dan ook nog op dezelfde weghelft rijd dan ga je er achter of naast rijden. Dat doe ik niet alleen.... maar dat doet de andere mini rijder ook. Even aanhaken en er achterhangen om vervolgens aan alle overige medeweg gebruikers je mini te showen.
Ik heb dit vrij vaak. Ik kom dagelijks een stuk of 10 Mini's tegen (Almere-Schiphol-Almere) en altijd ff kijken wat erin zit. Wel lachuh ! 8)
Tijdens parkeren doe ik het wel, staat er een MINI zet ik hem er het liefst naast.
Ook dit doe ik (ik weet het, ik heb een heel saai leven), en ik kom vaak de pure silver met zwart dak tegen (ik heb dezelfde) en toch altijd ff naast zetten en kijken of er nog verschillen zijn.... :roll: :s :mrgreen:
Al is je auto nog snel!! Tis geen MINI...
iDarkDesign
Transformer

09 mei 2007, 12:07

Knuckles schreef:Ik heb dit vrij vaak. Ik kom dagelijks een stuk of 10 Mini's tegen (Almere-Schiphol-Almere) en altijd ff kijken wat erin zit. Wel lachuh ! 8)
Ik kijk ook altijd wel wat er in zit, maar het is vaak ofwel een ouwe taart ofwel een dikke yup die erin zitten. Ik heb het pas één keer meegemaakt dat er daadwerkelijk een lekker ding in zat.

iDD....... fileflirten
PPCS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 mei 2007, 12:14

Meestal heb je gelijk, maar toevallig deze week al 3 goeie chicks in een mini gespot :wink:
Knuckles
Mod virus alert!
Mod virus alert!

09 mei 2007, 12:26

Dan rijden jullie volgens mij via de verkeerde kant van Amsterdam... :wink:

Want wat ik dan zo dagelijks tegenkom in de Mini's op mijn route :)) :shock :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Al is je auto nog snel!! Tis geen MINI...
TomTom
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

09 mei 2007, 21:46

@ Ivo
dat zou best eens kunnen....

@iDarkdesign
ja er rijden een aantal verschillende "types" in. De Yup (in Wassenaar wel bekend... en in Voorburg) en het boodschappen (voor d'r bij) autootje... en dan nog een stel idiooten zoals ikzelf... die een soort Mini gekte hebben.

De echte mini freak heeft altijd wel iets unieks in / op of aan zijn mini. De standaard uitvoeringen zijn voor de rest :D
iDarkDesign
Transformer

09 mei 2007, 21:48

kstja0 schreef:De echte mini freak heeft altijd wel iets unieks in / op of aan zijn mini. De standaard uitvoeringen zijn voor de rest :D
hmmm, val ik dan nog onder 'de rest' ? >)

iDD
erik-de-perik
Mod virus alert!
Mod virus alert!

09 mei 2007, 22:19

iDarkDesign schreef:
kstja0 schreef:De echte mini freak heeft altijd wel iets unieks in / op of aan zijn mini. De standaard uitvoeringen zijn voor de rest :D
hmmm, val ik dan nog onder 'de rest' ? >)

iDD
hmm sinds wanneer heeft een MINI standaard LSD-deuren?? :P :s
TomTom
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

10 mei 2007, 09:36

@ erik-de-perik

ja die van jou is heel standaard :D
Sid
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 mei 2007, 10:03

ik ben in het wild dus nog nooit een echte fan tegengekomen...
iDarkDesign
Transformer

10 mei 2007, 10:49

Ik eigenlijk ook niet. Wel eens een Aerokitje voorbij getuft, maar nog nooit eentje op de weg van WOW! Dies appart! Alleen op meetings.

iDD

Terug naar “MINI-talk”