Ja het zal wel inherent zijn aan "Mini". D'r hangt een soort van samenhang tussen al deze auto's met hun bereiders.
Ik moest het even kwijt........
ps. ben nog steeds aan het kijken naar de R56... maar mijn huidige R53 is nog zo leuk om weg te doen

Ik heb dit vrij vaak. Ik kom dagelijks een stuk of 10 Mini's tegen (Almere-Schiphol-Almere) en altijd ff kijken wat erin zit. Wel lachuh !Als hij dan ook nog op dezelfde weghelft rijd dan ga je er achter of naast rijden. Dat doe ik niet alleen.... maar dat doet de andere mini rijder ook. Even aanhaken en er achterhangen om vervolgens aan alle overige medeweg gebruikers je mini te showen.
Ook dit doe ik (ik weet het, ik heb een heel saai leven), en ik kom vaak de pure silver met zwart dak tegen (ik heb dezelfde) en toch altijd ff naast zetten en kijken of er nog verschillen zijn....Tijdens parkeren doe ik het wel, staat er een MINI zet ik hem er het liefst naast.
Ik kijk ook altijd wel wat er in zit, maar het is vaak ofwel een ouwe taart ofwel een dikke yup die erin zitten. Ik heb het pas één keer meegemaakt dat er daadwerkelijk een lekker ding in zat.Knuckles schreef:Ik heb dit vrij vaak. Ik kom dagelijks een stuk of 10 Mini's tegen (Almere-Schiphol-Almere) en altijd ff kijken wat erin zit. Wel lachuh !![]()
hmmm, val ik dan nog onder 'de rest' ?kstja0 schreef:De echte mini freak heeft altijd wel iets unieks in / op of aan zijn mini. De standaard uitvoeringen zijn voor de rest
hmm sinds wanneer heeft een MINI standaard LSD-deuren??iDarkDesign schreef:hmmm, val ik dan nog onder 'de rest' ?kstja0 schreef:De echte mini freak heeft altijd wel iets unieks in / op of aan zijn mini. De standaard uitvoeringen zijn voor de rest![]()
iDD
Onze sponsors