In een tijdschrift (kreeg het van een huisgenoot) een 'Spaarboekje' met MINI zegels. Mist nog één zegel. Verkrijgbaar bij een proefrit in een MINI R56 Diesel. Bij een volle spaarkaart een leuke MINI checkered handdoek cadeau!
iDD....... proefritje maken maar!
MINI handdoek spaarkaart
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Diezzzzzzel ze
en daarna een lekker stukje strand opzoeken
Have fun.

Have fun.

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- Let's MINI
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Ik stel onze Cooper D ter beschikking.. HIHIHI.. Moet de zegeltjes namelijk kwijt, heb er teveel..HIHIHI 

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Let's MINI
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
- erik-de-perik
- Mod virus alert!
Bericht
ben regelmatig in de buurt, btw..
ik heb geen spaarkaart, maar wil wel graag een proefrit komen maken met de D. Krijg ik dan ook een handdoek??Let's MINI schreef:Ik stel onze Cooper D ter beschikking.. HIHIHI.. Moet de zegeltjes namelijk kwijt, heb er teveel..HIHIHI
ben regelmatig in de buurt, btw..
- Let's MINI
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Sorry, maar je moet een spaarkaart hebben.. Ik zal het eens aan MINI NL vragen of ik er een paar kan krijgen (zal wel niet).. Agh om in de Cooper D te rijden, is al een cadeautje, toch..???

- erik-de-perik
- Mod virus alert!
Bericht
dat is waar, maar het is natuurlijk mooi om iedere keer als ik de handdoek gebruik, er aan herinnerd te worden hoe fantastisch de Cooper D is...Let's MINI schreef:Sorry, maar je moet een spaarkaart hebben.. Ik zal het eens aan MINI NL vragen of ik er een paar kan krijgen (zal wel niet).. Agh om in de Cooper D te rijden, is al een cadeautje, toch..???![]()

- erik-de-perik
- Mod virus alert!
- Let's MINI
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Sorry, ben ff een tijdje niet zo actief geweest, hierop het forum
Ik kan de kaarten niet krijgen trouwens via MINI NL. Maar in deze tijdschriften zitten ze allemaal:
Link, Volume, Vormberichten, A10, Adformatie, Bright, Blend, AV & Entertaiment, Broadcast Magazine, Fashion United, Estheticienne, Bar Life, Coiffure, Communicatie, Credits...
Succes met zoeken, en ik zie je graag verschijnen voor een ritje..
Ik kan de kaarten niet krijgen trouwens via MINI NL. Maar in deze tijdschriften zitten ze allemaal:
Link, Volume, Vormberichten, A10, Adformatie, Bright, Blend, AV & Entertaiment, Broadcast Magazine, Fashion United, Estheticienne, Bar Life, Coiffure, Communicatie, Credits...
Succes met zoeken, en ik zie je graag verschijnen voor een ritje..

- erik-de-perik
- Mod virus alert!
Bericht
ga ik morgen ff één van die tijdschriften halen..
moet ik eerst ff bellen voor een proefritje?
moet ik eerst ff bellen voor een proefritje?
- Let's MINI
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Het liefst wel.. Ik heb de diesel meestal wel staan.. Maar een belletje is altijd verstandig..
Onze sponsors