gisteren bezig geweest met het inbouwen van een parrot bluetooth carkit in de mini. voor het verwiijderen van de downtubes heb ik het centrale paneel moeten verwijderen. Deze haakt achter het rechterpaneel waar de airbag achter zit. Ik heb geprobeer dit paneel los te trekken maar dat lukt niet en ik durfde niet teveel kracht te zetten want ik ben bang iets kapot te trekken.
misschien toch te hard getrokken want door het gesjor is er nu wel wat speling ontstaan aan de linkerkant van het paneel waar hij aansluit op het middenpaneel. Het sluit niet meer mooi aan op het middenpaneel.(komt iets naar voren er lijkt wat speling gekomen te zijn op de plastic bvestigingsbeugels waar hij mee vast zit) Balen! nu wil ik hem er helemaal af hebben om te kijken of ik er iets aan kan doen. Aan de onderkant heb ik geen schroeven kunnen vinden. Iemand enig idee hoer ik dit pneel kan demonteren?
uiteindelijk het middenpaneel los gekregen zonder dat het rechterpaneel los hoefde. Maar ja, da's nu te laat
Rechter dashpaneel verwijderen
- Colmena
- Mod virus alert!
Bericht

Re: rechter dashpaneel verwijderen
Wat voor parrot heb je? Ik heb er laatst ook één in mijn mini gebouwdmarcelm schreef:gisteren bezig geweest met het inbouwen van een parrot bluetooth carkit in de mini. voor het verwiijderen van de downtubes heb ik het centrale paneel moeten verwijderen. Deze haakt achter het rechterpaneel waar de airbag achter zit. Ik heb geprobeer dit paneel los te trekken maar dat lukt niet en ik durfde niet teveel kracht te zetten want ik ben bang iets kapot te trekken.
misschien toch te hard getrokken want door het gesjor is er nu wel wat speling ontstaan aan de linkerkant van het paneel waar hij aansluit op het middenpaneel. Het sluit niet meer mooi aan op het middenpaneel.(komt iets naar voren er lijkt wat speling gekomen te zijn op de plastic bvestigingsbeugels waar hij mee vast zit) Balen! nu wil ik hem er helemaal af hebben om te kijken of ik er iets aan kan doen. Aan de onderkant heb ik geen schroeven kunnen vinden. Iemand enig idee hoer ik dit pneel kan demonteren?
uiteindelijk het middenpaneel los gekregen zonder dat het rechterpaneel los hoefde. Maar ja, da's nu te laat

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
een doek om het handvat van een schroevendraaier wikkelen. En daarmee heel hard op de plekken van de clips duwen. Zo heb ik het rechterstuk weer helemaal vast gekregen.
iDD
iDD
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
naar dealer lijkt mij nu de beste oplossing, wordt het in ieder geval vergoed als ze de boel kapot trekken!!!
gr.
floris
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- iDarkDesign
- Transformer
Onze sponsors