Wist je dat Jivecar.........

Van alles over de 1ste generatie MINI.
Jivecar
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 61
Lid geworden op: 16 okt 2005, 19:48

Wist je dat Jivecar.........

01 mar 2006, 16:06

........ alweer een nieuwe versnellingsbak heeft gekregen..... :shock:

Ja ik weet het :roll:
erg he :cry:

Afgelopen vrijdag ging de pook bij het schakelen van 1 naar 2 alle kanten op maar de versnelling bleef in zijn 1.

Gisteren heb ik hem weer mogen ophalen, er ligt opnieuw een nieuwe versnellingsbak onder...... vreemd, de afgelopen bak had maar 6.000 km gelopen en was iets van 4 maanden oud.....

Ik hoop dat deze langer meegaat!
Oja, en morgen krijg ik ook nog een nieuwe voorruit :P Een scheur heeft een einde gemaakt aan deze :oops:
Gebruikersavatar
new mini
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Strijen
Berichten: 2051
Lid geworden op: 23 jan 2006, 20:43

01 mar 2006, 16:12

Wat was er vorige keer gebeurt dan als ik vragen mag omdat je alweer een nieuwe bak hebt? :oops:
Gebruikersavatar
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Brabant <3
Berichten: 16100
Lid geworden op: 27 dec 2005, 20:36

01 mar 2006, 16:32

Ik las: Wist u dat Jivecar en toen dacht ik de lotto heeft gewonnen. :mrgreen:

Is het wel ff ander nieuws. Maar gelukkig weer opgelost, hoop voor je dat deze langer meegaat. :wink:
Gebruikersavatar
Yvon
Wingman
Contacteer:
Locatie: Hilversum
Berichten: 3150
Lid geworden op: 25 sep 2005, 19:32

01 mar 2006, 20:33

Zo dan Jivecar, hopelijk gaat deze wat langer mee.

Kom je weer gauw naar een meet? Wat dacht je van de openingsrit op 25 maart van de Miniacs?? :D
Afbeelding

_______________________________________
You can fight the sleep but you cannot stop the dream
Gebruikersavatar
FastBunny
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Breda
Berichten: 1171
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:54

Re: Wist je dat Jivecar.........

02 mar 2006, 09:36

Jivecar schreef:........ alweer een nieuwe versnellingsbak heeft gekregen..... :shock:

Ja ik weet het :roll:
erg he :cry:

Afgelopen vrijdag ging de pook bij het schakelen van 1 naar 2 alle kanten op maar de versnelling bleef in zijn 1.

Gisteren heb ik hem weer mogen ophalen, er ligt opnieuw een nieuwe versnellingsbak onder...... vreemd, de afgelopen bak had maar 6.000 km gelopen en was iets van 4 maanden oud.....

Ik hoop dat deze langer meegaat!
Oja, en morgen krijg ik ook nog een nieuwe voorruit :P Een scheur heeft een einde gemaakt aan deze :oops:
Beter 1 krijgen dan 1 kopen moet je maar denken :mrgreen:
Afbeelding
Jivecar
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 61
Lid geworden op: 16 okt 2005, 19:48

Re: Wist je dat Jivecar.........

02 mar 2006, 10:02

Tja de vorige keer was er een flink ratelend geluid waarneembaar. Nu klonk alles gewoon goed maar zat de versnelling vast in z'n 1e. Ging ook stom, gewoon van de 1 naar de 2 schakelen en niets.......

Wel vreemd, maar MINI zal misschien ook wel werken met gereviseerde versnellingsbakken? Dus zal ik 6.000km geleden misschien wel een niet helemaal goed gereviseerde versnellingsbak hebben gehad... ik weet het niet, ook maar een gok van mijn kant.

@sleefje
Ik ga kijken voor 25 maart, vind het weer wel eens leuk om jullie te zien! Ik zal zowieso als ik meer nieuws heb jullie ook wel ff bellen :P

Terug naar “MINI-talk”