Colmena in “DE GROTE BEURT”

Van alles over de 1ste generatie MINI.
Colmena
Mod virus alert!
Mod virus alert!

Colmena in “DE GROTE BEURT”

03 sep 2007, 09:48

Vanmorgen werd ik om 06:00 met een toeter en luidspreker gewekt. Stond er jonge dame voor het raam mijn naam te roepen. “Richard wakker worden, kom je bed uit!”

Ik dacht echt “Wat is dit nou weer”. Loop ik naar de voordeur, doe de deur open, staat er een hele cameraploeg voor me deur. Ik zag uiteraard niets meer van de cameralamp.

En ja hoor, werd er geroepen, JE ZIT IN DE GROTE BEURT! (een paar vrienden van mij vonden het wel een leuk idee om mij op te geven. Of deze vrienden over twee weken nog steeds mijn vrienden zijn dat is nog even afwachten).

Ik kreeg een ontbijt aangeboden en moest ook meteen in mijn korte broek mee naar buiten waar me mini stond. Daar werd gevraagd wat ik graag aan mijn mini veranderd wil hebben en wat niet. Sta je daar opeens met je slaapkop en zo’n 8 man om je heen. SHIT !!!

Afbeelding

Na een korte interview en het monteren van de camera’s in mijn mini ging ik samen met Suzanne de Jong (zij reed) een stukje rijden. Ze vond het volgens mij net zo leuk om in een mini te rijden als dat wij dat vinden. Uiteraard even reclame gemaakt voor de Newminiclub.

Afbeelding

Tijdens het ritje met de mini reed er een Tv-busje naast ons voor de nodige filmshots. Toen we naderhand weer bij mijn huis aankwamen moest ik mijn auto voor zover er spullen inlagen leeghalen en moest ik mijn sleutel afgeven. Op dat moment kwamen ook mijn vrienden aangereden in mijn tijdelijke leenauto. De komende twee weken zit ik nu zonder mini en moet ik met grootste spanning afwachten wat ze met mijn mini gaan doen. Ik hoop toch zo dat ze mijn mini nog mooier maken dan ik hem zelf al vond. Heb nu echt een hartslag van 180 ofzo.

De onthulling zal op 19 september plaatsvinden en de uitzending is volgens mij op 28 september. Ik zit in de eerste uitzending van het nieuwe seizoen. Ook is het niet zoals in de vorige seizoenen twee auto’s per aflevering maar gewoon één auto per aflevering. Hierdoor kunnen ze meer aandacht schenken aan de auto (dat is ze geraden ook).

Groeten van Richard
Mitchell
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

03 sep 2007, 09:53

haha wat geweldig om zo wakker te worden!!!

Ik snap idd dat je nu met enige spanning zit te wachten... is natuurlijk niet niets, je mini kwijt!

Maar wel gaaf! ik hoop dat ze er iets moois van maken!

Gr
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 sep 2007, 09:58

OMG.... en dan krijg je straks toch een auto terug.... Ik ben echt super benieuwd! Ik ga zeker kijken en kom maar op met die NewMINIclub stickers op je auto en reclame maken tijdens het programma he... Net zo erg als dat ze dat doen met da autostyle boek!

MR
iDarkDesign
Transformer

03 sep 2007, 09:58

Wat leuk! hebben ze er toch eentje gevonden!! Echt heel mooi voor je.

Ga je nu ook even lobbien voor de hele club zodat we bij de onthulling kunnen zijn?!

iDD
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 sep 2007, 10:03

Gaaf zeg! Dat is nog eens wakker worden :lol:

Wanneer kunnen we je gezamelijk ophalen? 8)
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 sep 2007, 10:05

Is al een goed teken dat ze je vroegen wat je zelf nog aan de mini wou veranderen ... Keep us updated
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

03 sep 2007, 10:35

Nou ik ben ook reuze benieuwd Richard wat ze ervan gaan maken.
Kan de aflevering jammer genoeg niet zien i.v.m. vakantie maar zal de foto hier zeker wel kunnen terug vinden.

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 sep 2007, 10:35

wel gaaf dat je vrienden je op hebben gegeven :D
ben benieuwd wat ze met je mini zullen doen :D
horn
Be Mini
Be Mini

03 sep 2007, 10:39

Leuk, een roze pluchen interieur en een grote barbie op je dak geairbrusht... :mrgreen:

Wel gaaf hoor. En ik maar denken dat ze dat soort aanpassingen in een dag of 2 deden... :oops:
Het leven heeft geen zin
Nou, ik toevallig wél!

Afbeelding
MaVaEe
Koeien-teller

03 sep 2007, 11:07

En wat heb je opgegeven dan wat je aangepast wil zien? :mrgreen:
snans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 sep 2007, 11:56

héél benieuwd :D
Rob
4 op een rij!
4 op een rij!

03 sep 2007, 12:10

Dat worden dan hele lange dagen zonder de mini en slapeloze nachten, succes!!!
iDarkDesign
Transformer

03 sep 2007, 12:14

Ze maken er bij DGB vast iets HEEL vets van. Misschien niet iets wat we allemaal mooi vinden, maar vast wel iets wat Richard zelf mooi vindt. Zeker is in elk geval dat ze er dikke moelah in gaan steken! Ik weet niet wat ze bij DGB gemiddeld uitgeven aan materiaal en manuren, maar het zal niet goedkoop zijn.

iDD
MaVaEe
Koeien-teller

03 sep 2007, 12:16

iDarkDesign schreef:Ze maken er bij DGB vast iets HEEL vets van. Misschien niet iets wat we allemaal mooi vinden, maar vast wel iets wat Richard zelf mooi vindt. Zeker is in elk geval dat ze er dikke moelah in gaan steken! Ik weet niet wat ze bij DGB gemiddeld uitgeven aan materiaal en manuren, maar het zal niet goedkoop zijn.

iDD
Straks maken ze hem zo vet dat wij allemaal spijt hebben dat we niet hebben meegedaan! :wink:
LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 sep 2007, 12:19

Gaaf hoor! Ben benieuwd naar het eindresultaat!

Strakke actie van je vrienden overigens... 8)

Terug naar “MINI-talk”