Suzuki Swift: so you wannabe a Mini!!!
- cooperscf
- Nieuw Lid
Bericht
Suzuki Swift: so you wannabe a Mini!!!
Het is jullie, echte minirijders, vast ook al opgevallen: de pogingen van de Suzuki Swift rijders hun autootje op een Mini te laten lijken. Ik zag er laatst eentje met motorkapstrepen en zelfs een met een checkered flag-dak! Beetje zielig wel, nietwaar?
- wejo
- Nieuwsgierig
Bericht
Re: Suzuki Swift: so you wannabe a Mini!!!
Die heb ik dus ook zien rijden!cooperscf schreef:Het is jullie, echte minirijders, vast ook al opgevallen: de pogingen van de Suzuki Swift rijders hun autootje op een Mini te laten lijken. Ik zag er laatst eentje met motorkapstrepen en zelfs een met een checkered flag-dak! Beetje zielig wel, nietwaar?
- Kim Cooper
- Be Mini
Bericht
Kwam er gisteren ook 1 tegen op de ringweg. Ben toen een aantal km naast haar gereden, je had haar moeten zien
Jah dat is nou een mini ........

- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Misschien zijn al deze Swift rijders wel toekomstige NewMINIclub leden die hard aan het sparen zijn om een MINI te kopen.
Dus ik zwaai gewoon altijd netjes terug en lach ze niet uit!!
gr.
floris
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Hadden ze beter geen Swift kunnen kopen en gewoon door moeten sparen!florisvandam schreef:Misschien zijn al deze Swift rijders wel toekomstige NewMINIclub leden die hard aan het sparen zijn om een MINI te kopen.
gr.
floris

- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
En dan op je 60 eindelijk een auto kopen
gr.
floris

gr.
floris
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dat heb je goed gezien MaVaEe
gr.
floris

gr.
floris
Onze sponsors