Nou, bij deze kan ik melden dat ik gisteren mijn eerste aanrijding heb gehad met een oudere vrouw op een fiets. Zij is achterop mijn achterscherm geklapt. Nadat ik had gevraagd of alles met haar oke was reageerde zij snauwerig met het antwoord: met mij gaat alles goed maar een beetje fatsoen mag wel!!! Ze pakt haar fiets op en rijdt weg zonder dat zij enige blik heeft geworpen op mijn auto om te zien of er schade was!
Ik heb de politie gebeld, niet om het feit dat er nu een deukje zit met een kras want ik ben all risk verzekerd, hoe klote ik die kras en die deuk ook vind, om het feit dat ze zo onbeschoft was om weg te rijden zonder enige blik te hebben geworpen op mijn auto!
Nadat ik eerst 150 meter achter haar aan ben gerend, rijd mijn man haar uiteindelijk klem en grijpt haar bij haar lurven om haar tegen te houden.
Er was geen land met haar te bezeilen en zelfs de agent werd haar zat en gaf haar een flinke uitbrander!
De vrouw draagt dus twee gehoorapparaten en ik heb gezegd, ook tegen de politie, dat het dan een gevaar is dat mensen die zo slecht horen, deel nemen aan het verkeer want nu rijd ik haar aan...ik had haar ook flink kunnen raken waardoor ze verder van huis was geweest!
Maar goed, morgen gaat mijn monster terug naar Jan de Jong en daar gaan ze 'm repareren.
Nou, een hele roman maar het is er uit...