Hallo allen,
Ben vandaag in het zonnige zuiden maar eens wezen toeren en ook een stukkie gefilmd met mijn nieuwe uitlaat van Simons. Hier een kort filmfragment
geluidje simons uitlaat
- badkarma
- Mod virus alert!
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- badkarma
- Mod virus alert!
Bericht
maar nog voordat ik naar BBR ga verrast ene firma Supersprint mij met een nieuw uitlaatspruitstuk en een cat. Volgens mijn leverancier zal dan het geluid 'iets' luider klinken
Lol ik denk zachterBerthil schreef:Komt me bekend voor
Mooi geluid en mooi gedaan!
Voor de Testbankdag/Brugge en Antwerpgangers (die dus beide live hebben gehoord), is tie harder of zachter dan de mijne?

Sinds 09-2024 weer in het bezit van een 'old school' R53
- Yvon
- Wingman
- Contacteer:
Bericht

.
(off OT: vond het erg leuk dat je erg leuk dat je er gisteren was, wanneer next? dan kan ik je mini ff van dichtbij bewonderen
).
@Berthil, toen ik jou link aanklikte bedacht ik me:"dit is vast het filmpje met 'julie andrews'". En ja...bedankt...nu heb ik vannacht geen blatende schaapjes, maar schaapjes die de sound of music zingen
Klinkt lekker hoor, automatisch verscheen er een

(off OT: vond het erg leuk dat je erg leuk dat je er gisteren was, wanneer next? dan kan ik je mini ff van dichtbij bewonderen

@Berthil, toen ik jou link aanklikte bedacht ik me:"dit is vast het filmpje met 'julie andrews'". En ja...bedankt...nu heb ik vannacht geen blatende schaapjes, maar schaapjes die de sound of music zingen

Bericht
We wonen niet zo ver van elkaar, een keertje flink gas geven en we horen elkaar 
Maar het moet natuurlijk wel een mooi geludi blijven, niet alleen herrie.
Als badkarma bij BBR is geweest rijd hij ons allemaal kwijt, maakt niet uit hoeveel lawaai het dan maakt

Maar het moet natuurlijk wel een mooi geludi blijven, niet alleen herrie.
Als badkarma bij BBR is geweest rijd hij ons allemaal kwijt, maakt niet uit hoeveel lawaai het dan maakt

- badkarma
- Mod virus alert!
Bericht
Simons uitlaat
Als het goed is wordt het geluid nog bruter
zeker met het supersprint spruitstuk erop.
Ik ben nog meer filmpjes aan het maken, gelijk ff mijn nieuwe camera aan het uittesten dus waarom niet meteen met de mini..
Ik ben ook zeer benieuwd over BBR. Sowieso doe ik een dyno ervoor en erna bij hun. Gr. Tom

Ik ben nog meer filmpjes aan het maken, gelijk ff mijn nieuwe camera aan het uittesten dus waarom niet meteen met de mini..
Ik ben ook zeer benieuwd over BBR. Sowieso doe ik een dyno ervoor en erna bij hun. Gr. Tom
Sinds 09-2024 weer in het bezit van een 'old school' R53