Non-actief

Van alles over de 1ste generatie MINI.
LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Non-actief

24 okt 2007, 20:12

Beste clubbers,

langs deze weg wil ik jullie op de hoogste stellen van het volgende.

Per direct stop ik met al mijn deelnames aan welke rit, meet, etc. dan ook.

Ik ben er nu echt helemaal klaar. Uiteraard weet ik dat ik hier vrij weinig mee bereik, maar het gevoel, althans wat er nog van over was, is nu echt weg. Ik heb gewoon geen lol meer in het merk MINI, de auto, etc. Begrijp me niet verkeerd; de club en alle mensen die er achter staan (ook wel de harde kern) zijn top.

Echter is dit echt niet wat ik verwacht had toen ik de MINI net had. Een hoop ellende en narigheid.

Twee weken geleden is de MINI een volle week bij Breeman geweest omdat er geen koelvloeistof meer aanwezig was. Alles is uiteraard weer gerepareerd en het kost me geen ene cent, maar toch. A.s. vrijdag om 13.00 uur kan ik weer terug omdat er iets aanloopt, waarschijnlijk V-snaar of iets dergelijks. En dit zijn slechts de recente ongemakken. Het kost elke keer weer een hoop tijd, maar vooral ook ergernis.

Het is zelfs zo dat ik nu al uitkijk naar het moment dat ik de volgende lease auto kan uitzoeken, en dat is pas over 16 maanden!!!

Met een aantal van jullie heb ik hier persoonlijk over gesproken en met een ander weer via MSN.

Het klinkt nu allemaal wel heel resoluut, maar het voelt nu eenmaal zo...

Who knows, some day, some where...

Later...
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
the blue lobster
Niko N.
Contacteer:

Klaar

24 okt 2007, 20:27

Jammer Marco :(
Het is altijd gezellig als jullie erbij zijn. :),maar ik respecteer je beslissing :|

Toch zou het leuk zijn om bij een rit (b.v. The BUSH ) te komen, kunnen we je de hand schudden, en gedag zeggen.:)(
Laatst gewijzigd door the blue lobster op 24 okt 2007, 20:33, 1 keer totaal gewijzigd.
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Afbeelding
snans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 okt 2007, 20:30

sterkte Marco,

het is zeker niet de makkelijkste mini die je hebt.
tysie
Be Mini
Be Mini

24 okt 2007, 20:34

Dat is wel heel vervelend allemaal kerel, maar ik begrijp je beslissing.
...je komt toch nog wel naar de HBest poetsdag?
stanleyh
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

24 okt 2007, 20:36

Balen :cry:
En je kleurstelling is nog wel zo super. 8)
Maarja als de problemen op blijven stapelen........
het ga je goed.
Gr Stein
Afbeelding
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 okt 2007, 21:00

Jammer marco dat je zo baalt van je mini. Kan het me wel inbeelden dat als je telkens ellende en problemen met je auto hebt je er vanaf wilt.

Spreken mekaar heus nog wel via msn hoor. Het maakt me echt niet uit wat voor auto je rijd.

Ben benieuwd wat je volgende scheurijzer gaat worden 8)
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 okt 2007, 21:04

Maandagochtend Mini.. balen.. Ik heb mijn eerste S ook wat problemen gehad, cabrio een paar kleine dingen en de GP (ff afkloppen) nog helemaal niks, nada, noppes, terwijl ik hier de meeste gekke dingen mee doe :wink: Dus je heb gewoon maandagochtend Mini zeg maar.. Jammer!
Maar ik begrijp het best.. succes marco, kan Mini nederland niks voor je betekenen? Brief schrijven ofzo..
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

24 okt 2007, 21:09

Das wel klote en jammer :| maarja het zij zo. Succes met je volgende auto en met de laatste 16 maanden met de Mini.

Greetz BigD
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 okt 2007, 21:20

Jammer Marco :(. Op zich natuurlijk begrijpelijk dat je geen lol meer aan je MINI beleeft als je er zoveel problemen mee hebt. Je hebt inderdaad gewoon heel veel pech gehad. Succes verder en ik hoop dat je de laatste 16 maanden toch nog veel plezier met je MINI zal hebben.
Afbeelding
werner
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 okt 2007, 21:30

Jammer marco, volgend jaar gewoon weer een nieuwe bestellen. ( 16 mnd )
Dan zijn ook alle kinderziekte's uit de R56 :wink:
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

24 okt 2007, 21:42

Sjee dit komt toch nog als een donderslag. Je had het me al wel verteld
maar dat je alles op zou geven dat had ik niet gedacht. Ik snap wel dat je
er geen plezier meer in hebt, maar juist de meetings maakte altijd toch
nog wel wat goed dacht ik. Het ga je goed Marco we zullen elkaar vast nog spreken en ontmoeten, alleen jammer dat het zo moet lopen. :(
320d touring
BBQ hulpkok

24 okt 2007, 21:58

Vreemd vindt ik het eigenlijk wel. Je blijft dus (noodgedwongen) de mini zakelijk/prive rijden, maar komt niet meer naar meetings, lijkt mij toch dat je dan de club zat bent. De kans dat er iets met de auto gebeurd op dat ene korte meetingritje is op het totaal van de km's die rijdt te verwaarlozen !

De meetings draaien toch niet alleen om de Mini, maar zijn gewoon gezellige bijeenkomsten, zeker de vrijdagavondmeets.

De kwaliteit van de Mini valt mij overigens ook tegen, er is bij ons tot nu toe ook al het e.e.a. niet zoals het hoort.
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator

24 okt 2007, 22:05

Jammer Marco, maar wel begrijpelijk.
Je wilt een betrouwbare wagen, en helaas heb je dat in de MINI niet gevonden.
Jammer ook, dat je niet meer aan de meetings deelneemt, je hebt nog 1,25 jaar over om wat gezelligheid te delen en "samen te huilen over de reparaties". Maar goed het blijft je eigen keus, natuurlijk.
Hopelijk nog wel een keer tot ziens!
coendek
Stoepsleutelaar

24 okt 2007, 22:36

:shock: :shock:

wist wel dat er wat speelde maar dat het nou zoooo hoog zat.. wist ik niet... wel jammer want je bent een geschikte kerel en ik zou eht leuk vinden om je toch nog wel eens te mogen spotten op een meeting oid!!

Succes ermee jongen!!

Cheers

coen
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 okt 2007, 22:37

Marco, pikkemans. Wat doe ik nou met mijn jasje? Steeds als we elkaar op welke meeting dan ook tegenkwamen hadden we hetzelfde jasje aan :mrgreen: . Het is inderdaad balen dat je een MINI hebt die diverse kuren heeft, en dat het halen en brengen natuurlijk bergen tijd kost (ben er vandaag ook weer getuige van geweest bij Maaral in Alkmaar)
Maar.......... Je moet nog een tijd met dat ding (zo zal ik hem dan voor jou maar gaan noemen) en je zegt dat het je niet aan de club en de mensen ligt. Zolas eerder gezegd: "gewoon lekker naar meetings komen"

Enne................ Even onder ons gezegd: Het zal wel errruuuuug stil worden tijdens het rijden van en naar en tijdens meetings........ Je rijstijl is wat te noemen "van de ruige kant" Nix mis mee natuurlijk, maar kan dat ook niet de reden zijn dat het allemaal wat sneller kapot gaat?
Ik geef toe, ik ga ook 's avonds nog regelmatig een rondje rijden, en dan geef ik hem ook behoorlijk op zijn flikker hoor. Maar de MINI is mijn eigendom en ik ga niet over de rand. Alles kan kapot gemaakt worden natuurlijk, ook een Golf of een Seat.
Met mijn lease-bak ben ik ook stukken minder zuinig, maar ja dat is geen MINI :wink:

Kom pik.......Aanhangen bij meetings voor zolang het nog duurt

Terug naar “MINI-talk”