Hi liefhebbers,
ik heb diverse topics gelezen mbt een wasstraat doch kan eigenlijk geen echte uitspraak tegenkomen wat wel en niet kan.
Voordat ik mijn kostbare MCS door zo'n straat laat rijden zou ik graag willen weten wat wel kan... zag bij Mini Den Haag een cooper S te koop staan met een kapotte spoiler...te wijten aan een wasstraat!!!! Dus graag jullie info!
Bedankt Jim
Cooper S en wasstraat.....wel of niet?
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
NEE
NOOIT MET JE AUTO DOOR EEN WASSTRAAT..gewoon thuis met een emmer water..spons en zeem
en als je tijd heb lekker afzemen en afdrogen
NOOIT MET JE AUTO DOOR EEN WASSTRAAT..gewoon thuis met een emmer water..spons en zeem
en als je tijd heb lekker afzemen en afdrogen
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
gebruik eigenlijk altijd een spons.
eerst de auto goed nat maken.
dan met een spons zachte zeep en heel veel water.
dan met een zeem droogmaken
eerst de auto goed nat maken.
dan met een spons zachte zeep en heel veel water.
dan met een zeem droogmaken
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik snap inderdaad het probleem. Soms wil je dat even snel doen d.m.v. een wasstraat. Kan ik me overigens ook goed voorstellen met dit fantastische weer... Met 3 graden buiten je auto staan wassen is niet iets wat ik graag doe.
Als je hem netjes wil houden (lees: zonder poetsstrepen of wasstraatkrassen) dan raad ik je, net als de overige leden hierboven, aan je auto lekker met de hand te wassen.
Wat Blont-007 zegt is inderdaad wat er in menig wasstraat gebeurt. Bye bye spoiler...
Als je hem netjes wil houden (lees: zonder poetsstrepen of wasstraatkrassen) dan raad ik je, net als de overige leden hierboven, aan je auto lekker met de hand te wassen.
Wat Blont-007 zegt is inderdaad wat er in menig wasstraat gebeurt. Bye bye spoiler...

- Jimini
- Nieuwsgierig
- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
Nu ik weet niet in wat voor wasstraten jullie gaan, maar neem gewoon een van de premium wasstraten, wasstraten dat enkel wasstraten zijn en niet zo eentje aan een tankstation. Gebruik er zeker een met lappen, geen borstels, maakt verschrikkelijk veel lawaai (valt te zien hoe breed te lappen zijn) maar ze maken geen krassen. Ik rijd al echt jaren met mijn cabrio door de wasstraat en zelfs mijn dak ziet er niet van af. Nu heb ik wel geen spoilers dus ik weet niet hoe dat er mee zit, maar zelfs mijn antenne heeft het nooit begeven. Wel oppassen voor sommige wasstraten met je velgen. Als je er niet goed in de band zit kan dat wel eens kappen maken.
- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
En de Mini werd opgetild aan de spoiler.
Re: hi
Mijn spoiler werd dus gewoon van de achterkant afgerukt.Jimini schreef:Hi,
Super al die reacties...ben er blij mee...nou dus veel afspoelen (lage drukspuit) en daarna met een speciale handschoen wassen...ik ga zo'n starters set. Zag dus die spoiler....nou die was gewoon doormidden gebroken..... schrok ervan dat dat kon gebeuren.
Grt Jim

En de Mini werd opgetild aan de spoiler.

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik raad het ook af door een wasstraat te rijden. Hoewel de meeste dealers hem ook gewoon door een wasstraat knallen.
iDD
iDD
Onze sponsors