hoihoi.
hoe gek moet je zijn als je s'nachts wakker schrik en nog weet dat je net er voor over een mini droomde..
zo gezegt..
vannacht schrok ik ff wakker..
ik kon me niet veel meer herinneren van wat ik gedroomd had.maar de laatste tellen wel..
ik liep in amsterdam..waarom????
ik liep langs een binnen plaats en daar stond de mini van coendek.
boven op een bordes z'n stenen laad/los perron,daar stond hij te glimmen.
waarom amsterdam--waarom de mini van coendek...ik weet het niet.
ik denk dat ik even met vgz moet gaan bellen,0f de aanschaf van een mini ook te declareren is als medicijn...
Mini een obsessie..
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
denk dat ik wel weet waar het probleem in zit jurgen....
we hebben al een tijdje geen mini meer.
vandaar dat ik ook niet over mn eigen mini kan dromen
hahaha.Jurgen schreef:schande zegOk moest het nog je eigen MINI zijn, maar die van een ander... Ik zou me vies voelen moest ik uwe MINI zijn, kan dit ook niet onder noemer vreemdgaan vallen?
![]()
denk dat ik wel weet waar het probleem in zit jurgen....
we hebben al een tijdje geen mini meer.
vandaar dat ik ook niet over mn eigen mini kan dromen
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
nou ja..dat klopt wel..
heb coen niet zien lopen daar..
had ff door moeten dromen en gewoon binnen daar de sleutels moeten vragen en mn droom uit moeten rijden zo hier de garage in hahaha
heb coen niet zien lopen daar..
had ff door moeten dromen en gewoon binnen daar de sleutels moeten vragen en mn droom uit moeten rijden zo hier de garage in hahaha
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Dit hoort waarschijnlijk onder de noemer"afkickverschijnslen"
Het is natuurlijk altijd wel leuk om ergens van te dromen wat je graag zou willen hebben
Zolang je maar niet denkt als je in je Volvo rijdt: Wow, wat rijdt m'n Mininneke toch lekker.
Keep on dreaming..............................
gr, PC

Zolang je maar niet denkt als je in je Volvo rijdt: Wow, wat rijdt m'n Mininneke toch lekker.

Keep on dreaming..............................

gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
dude... wil je anders een keertje komen rijden?
damn over mijn auto dromen.. das een compliment!!
Coen
Re: Mini een obsessie..
pje en daan schreef:hoihoi.
hoe gek moet je zijn als je s'nachts wakker schrik en nog weet dat je net er voor over een mini droomde..
zo gezegt..
vannacht schrok ik ff wakker..
ik kon me niet veel meer herinneren van wat ik gedroomd had.maar de laatste tellen wel..
ik liep in amsterdam..waarom????
ik liep langs een binnen plaats en daar stond de mini van coendek.
boven op een bordes z'n stenen laad/los perron,daar stond hij te glimmen.
waarom amsterdam--waarom de mini van coendek...ik weet het niet.
ik denk dat ik even met vgz moet gaan bellen,0f de aanschaf van een mini ook te declareren is als medicijn...
dude... wil je anders een keertje komen rijden?

Coen
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ik wil het ik wil het ik wil het..
er zijn al meer mensen die me heben gezegt..als je een keer wilt rijden roep maar...
nee doe maar niet....
1ding weet ik zeker...
ik heb nergens spijt van..alleen dat ik toen op dokters advies mn honda x-11 heb weggedaan...
en de meest domme beslissing die ik ooit gemakt heb is dat ik mn mini's weg heb gedaan en geen cooper s voor terug heb gekocht..
maar ja het zij zo...
maar als ik mn volvo ziet glimmen ..heb ik wel zo iets van whauw...de s60/v70 altijd al mn tweede keuze geweest
Re: Mini een obsessie..
dankje vor het aanbod,maar denk dat het weer rijen met een mini het zelfde gevoel geeft als een keertje motro rijden..coendek schreef: dude... wil je anders een keertje komen rijden?
Coen
ik wil het ik wil het ik wil het..
er zijn al meer mensen die me heben gezegt..als je een keer wilt rijden roep maar...
nee doe maar niet....
1ding weet ik zeker...
ik heb nergens spijt van..alleen dat ik toen op dokters advies mn honda x-11 heb weggedaan...
en de meest domme beslissing die ik ooit gemakt heb is dat ik mn mini's weg heb gedaan en geen cooper s voor terug heb gekocht..
maar ja het zij zo...
maar als ik mn volvo ziet glimmen ..heb ik wel zo iets van whauw...de s60/v70 altijd al mn tweede keuze geweest
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
zijn inderdaad aardige velgen..vind die er nu onder zitten mooier.
ben ook super blij met mn vlovlo..
het rijd echt super...
alleen ff tanken 95eurotjes aktieradius ongeveer 800km wel veel stads werk bij dan.
is een 2.4 5 cilinder en iets van 1400kg optrekken komt er een draaikolk in mn tank
ben ook super blij met mn vlovlo..
het rijd echt super...
alleen ff tanken 95eurotjes aktieradius ongeveer 800km wel veel stads werk bij dan.
is een 2.4 5 cilinder en iets van 1400kg optrekken komt er een draaikolk in mn tank

- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
we zijn lekker off topic bezig..
maar is een 140pk...maar il kijken of ik hem kan laten chippen naar 170
al moet ik zeggen dit rijd al super...
en qua geluid..buiten gewoon een stille auto..maar binnen hoor je de motor goed ronken als je flink gas geeft...net wat minder dan een v6 maar meer dan een simpele 4 cilinder
maar is een 140pk...maar il kijken of ik hem kan laten chippen naar 170
al moet ik zeggen dit rijd al super...
en qua geluid..buiten gewoon een stille auto..maar binnen hoor je de motor goed ronken als je flink gas geeft...net wat minder dan een v6 maar meer dan een simpele 4 cilinder
Onze sponsors