is R53S blok met turbo en nog enkele dingetjes ... intercooler hangt onder de bumper. ben toch wel benieuwd hoe ze aan die 478pk komen. met lachgas en zo? zal het artikel eens lezen.
zit wel een flinke turbo op en met die boostcontroller kun je flink wat afregelen.. ook de inlaat is aangepast samen met de uitlaat... nitrous.... damn...
Ze zullen we lol hebben, maar ik vind het Not Cool. Lachgas vind ik om te huilen. Doet mij denken aan het type auto zoals Ford Cortina 1.0 uit 1971 met 640 pk, een Toyota Crown (1980) 2.0 clx met 1298pk en een Opel Manta, uit datzelfde jaar, met 7950pk en 6500 Nm koppel tussen 1 en 9000 tpm. Gas geven, flam uit de pijp, na 2 sec op 320 km/pu na 6 seconden, rook, knal en stuk. Twee dagen repareren en vervolgens op de naar de volgende 2 seconden rijden.
Trouwens, ook weinig die 478pk, er zwerft op die site (fireballed.com) ook een Mini rond met 600 pk.