Hallo Mini Rijders,
Ik sta voor een hele moeilijke keuze. Het zit zo:
Ik sta op punt een mini te kopen maar twijfel tussen 2 stuks (alle 2 COOPER)
1:Mini Cooper: Rood met wit dak, witte spiegels, Canadeese vlag op het dak bj:2002(PAKKET ONBEKEND WIE KAN MIJ ZEGGEN?)
ABS
Airbag
Airbag passagier
Airconditioning
Boordcomputer
CD
Centrale vergrendeling
Climate Control
Cruise Control
Electronic Stability Program
Leder bekleding
Lichtmetalen velgen
Mistlampen
Parkeersensor
Stoelverwarming
Xenon verlichting
In deze auto zit een stuur met allemaal knopjes op het stuur waar dient dit voor?
of 2: Mini Cooper: Blauw met wit dak, spiegels bj:2002
871 Pepper??
534 Klimaatcontrol
550 Boordcomputer
650 cd
214 AST
240 LerenStoel
314 Verwarmde Buitenspiegels
346 ChromeLine Pakket
382 Spiegel en dak in witte kleur
423 Matjes
450 Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
520 Mislampen
564 Binnenlichtpakket
325 Spoiler
441 Rokerspakket
In deze auto zitten maar 2 knoppen op het stuur.
Graag jullie reacties
Wie gaat mij over de streep trekken?
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
- paafje1986
- Leerling Mini lid
Bericht
tja...dat van Cruise Control heb je gelijk in...maar dat vind ik het minst belangrijke...
De Xenon op de rode is later ingebouwd dus kan bij de blauwe ook gebeuren...
Voor de rest heeft deze dezelfde opties waar het mij omgaat is welke kleur is beter te verkopen als ik de Mini over (pak m beet) 2.5 jaar verkoop?
Ik hoor weeer graag van jullie
Oja als iemand het pakket van de rode weet hoor ik t wel

De Xenon op de rode is later ingebouwd dus kan bij de blauwe ook gebeuren...
Voor de rest heeft deze dezelfde opties waar het mij omgaat is welke kleur is beter te verkopen als ik de Mini over (pak m beet) 2.5 jaar verkoop?
Ik hoor weeer graag van jullie
Oja als iemand het pakket van de rode weet hoor ik t wel

- BRG
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Kleur is bij beide wel oké (maar niet zo mooi als Dark Silver
)en uitvoering ook. Multifunctioneel stuur (voor de radio) is wel prettig. Wat ook belangrijk is: staat van de auto, kilometerstand, herkomst (NL of D), en leverancier dealer of handelaar. Sterkte ermee!
Groet, Huib

Groet, Huib
- marcelclemens
- Bijna verslaafd
Bericht
De kleur van optie 2 is mooier maar ik zou toch voor optie 1 gaan.
Ik heb altijd de luxe van cruise contol gehad, maar ik zou volgens mij niet zonder kunnenpaafje1986 schreef:tja...dat van Cruise Control heb je gelijk in...maar dat vind ik het minst belangrijke...

De kleur van optie 2 is mooier maar ik zou toch voor optie 1 gaan.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Belangrijker vind ik de geschiedenis van de auto. Die optie meer of minder is ook niet heel boeiend.
Met geschiedenis bedoel ik wijze van gebruik, kilometerstand en hoe komt de auto aan die stand. Want kilometerstand zegt niet zo heel veel. Ik heb liever een auto die veel kilometers gemaakt heeft doordat deze veel op de snelweg is geweest dan een auto met een lage kilometerstand en daardoor amper warm heeft kunnen draaien. Uiteraard is dit niet altijd helemaal te achterhalen.
Dan nog een tip: zou voor een facelift versie gaan (9-2004). Deze hebben als belangrijkste verschil een andere (betere) versnellingsbak, iets andere uit- en inlaatlijn, dashboard bestaat uit minder delen waardoor minder kraakjes, standaard mp3 radio, mooiere bumpers (
) enz enz.

Met geschiedenis bedoel ik wijze van gebruik, kilometerstand en hoe komt de auto aan die stand. Want kilometerstand zegt niet zo heel veel. Ik heb liever een auto die veel kilometers gemaakt heeft doordat deze veel op de snelweg is geweest dan een auto met een lage kilometerstand en daardoor amper warm heeft kunnen draaien. Uiteraard is dit niet altijd helemaal te achterhalen.
Dan nog een tip: zou voor een facelift versie gaan (9-2004). Deze hebben als belangrijkste verschil een andere (betere) versnellingsbak, iets andere uit- en inlaatlijn, dashboard bestaat uit minder delen waardoor minder kraakjes, standaard mp3 radio, mooiere bumpers (

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Klopt, die je misschien weer terug verdient door geen problemen met de bak te hebben.kwiebje schreef:En ook een hogere prijs

Onze sponsors