Wij gaan zo onze nieuwe mini cooper s ophalen.
Ik heb er al zin. al de hele week.
Wat vonden jullie het leukste aan het ophalen van je nieuwe auto.
Ik denk zelf dat ik het wegrijden het leukste vindt.
Ik hoor het graag
Ophalen
- Sicco
- Bijna verslaafd
Bericht
Beetje eng dat wegrijden bij BMW/Mini Amsterdam; de uitrit is nogal onoverzichtelijk; en vervolgens rijd je een paar meter en dan komt er een heel drukke kruising. En dan zit je daar in een auto die je niet kent. De turbo-fluit viel me op; vond ik minder. In het begin gaf ik te weinig gas en wilde de motor niet erg trekken, maar dan... eenmaal een beetje aan je auto gewend (en de auto aan jou), voel je je de koning te rijk. Kom er zelf maar achter waarom. Ik hoor het wel van je... 
Leuk topic trouwens, dit.

Leuk topic trouwens, dit.
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Mij viel het meeste op dat de auto niet zwart was... Ik had een zwarte besteld en had halverwege de bestelperiode een telefoontje. "Ja jetblack wordt niet meer geleverd, maar astroblack wel. Dat is ook zwart" Ok best joh. Staat er een donkerblauwe auto in de showroom. Ik dacht eerst dat dat niet de mijne was. Toch wel.
de showroom uit en dan 3x laten afslaan in de file. Ik denk dat ik het showen aan iedereen op die dag nog het leukste vond!
iDD
de showroom uit en dan 3x laten afslaan in de file. Ik denk dat ik het showen aan iedereen op die dag nog het leukste vond!
iDD
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Het leukste is de onthulling van de auto.

en dan kijken of alle opties erop zitten, die je van te voren heb uitgekozen.
ps wij hadden dat al van te voren gedaan, toen hij nog op het achterterrein stond. (dat scheelt bij aflevering, anders moet je de hele optielijst doorlopen
)
en het allerleukste is het wegrijden en dan de 1e km's op de weg.

en dan kijken of alle opties erop zitten, die je van te voren heb uitgekozen.
ps wij hadden dat al van te voren gedaan, toen hij nog op het achterterrein stond. (dat scheelt bij aflevering, anders moet je de hele optielijst doorlopen

en het allerleukste is het wegrijden en dan de 1e km's op de weg.
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb d'r zelf niks van meegekregen. Ik had toen ontgroening van studentenvereniging in mijn oude studie-stad. Mijn ouders hebben toen de auto opgehaald. Vond het wel jammer dat ik dat zelf niet kon doen, maar het geluk was een week later denk ik net zo groot!
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Het ophalen is echt oeisaai , omdat je gewoon eindeloos zit te wachten tot die dealer eindelijk klaar is met uitleggen , zodat je weg mag rijden en je je eerste fun-kilometers gaat maken 

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Het wachten tot je inmag stappen en weg rijden is zo storend!!!
Dan staat hij daar buiten(bij mij dan
) en je moet nog alles in vullen enz. Maar je wilt weg je wilt karren!!!
Succes en veel plezier!!!!
Dan staat hij daar buiten(bij mij dan

Succes en veel plezier!!!!

Onze sponsors