Dit moet ik even kwijt
Wordt ik afgelopen vrijdagochtend tot mijn grote schrik door de politie gebeld, dat mijn vrouw met haar anderhalf jaar oude Mini een vrij ernstig auto ongeluk had gehad en dat er al een ambulance onderweg was. Ik er als een haas naartoe, zie ik terplaatse de Mini met 2 uit elkaar geklapte airbags, een kapotte voorruit en de hele voorkant in elkaar, rokend midden op de tramrails staan, ik vreesde dus het ergste, maar gelukkig zag ik mijn vrouw staan, bibberend van de schrik, maar zo op het eerste oog viel het gelukkig nog mee. Nadat ik mijn vrouw had geholpen, die pijn had aan haar nek, rug en linkerarm, constateerde ik dat zij gelukkig niks had gebroken, althans zo op het eerste gezicht niet, de veiligeidsriemen en de airbag hadden hun werk goed gedaan. De ambulance medewerkers waren fantastisch, ze hebben mijn vrouw perfect geholpen, waar ik zeer dankbaar voor ben, de ambulance medewerkers wilden mij vrouw, ondanks dat zij niets had gebroken, toch voor een algehele controlle naar het ziekenhuis brengen, dus die begonnen haar in te pakken met allerlei atributen en zo ging zij stijf ingebonden, i.v.m. mogelijke rug en nekwervel beschadigingen, op de brancard de ziekenwagen in. Nu zat ik nog met die Mini die rokend midden op de tramrails stond, wat moest ik daar nu mee aan? ik had niet veel tijd, want ik moest binnen een paar minuten met mijn vrouw mee in de ambulance. Dus heb ik ten einde raad met de Miniservice gebeld voor hulp, of zij mij wilden helpen met de Mini die rokend op de tramrails stond, ik vertelde dat mijn vrouw zo net een vrij ernstig autoongeluk had gehad en zo meteen met een ambulance naar het ziekenhuis zou worden gebracht, ik vroeg hun of zij a.u.b. een takelwagen of zoiets konden bellen, want de Mini stond met de hele voorkant in elkaar rokend op de tramrails en ik ging met mijn vrouw mee in de ambulance naar het ziekenhuis, ik vertelde hun dat ik op dat moment echt even niet wist wat ik nu met die Mini op de tramrails aan moest, krijg ik in zo'n panieksituatie van Miniservice te horen, meneer u moet de ANWB maar even bellen??, ik nog vertellen dat het voor mij echt een noodsituatie was en dat ik ook geen lid ben van de ANWB, omdat ik zo'n mooie fijne SERVICE KAART HEB VAN MINI/BMW!! maar geen enig mededogen of hulp van de Miniservice , ze deden gewoon NIKS!! ik moest de ANWB maar bellen???, nou daar sta je dan!!!, o ja, nog bedankt miniservice!!! ik heb hierna de Miniservicekaart maar gegooit waar die thuishoort, in de vuilnisbak!!
Miniservice?????
- mso
- Volledig MINI minded!
Bericht
Jeetje wat een verhaal zeg!, blij te horen dat je vrouw er zonder al te veel ernstige verwondingen uit is gekomen! (toch redelijk veilige auto die mini). Ik denk dat je gewoon de politie (112) moet bellen en die regelen dan weer een takelwagen tenminste dat was bij mij toen ik een auto ongeluk had. Beterschap en sterkte in ieder geval
Hoe is het eigenlijk gebeurd?

Hoe is het eigenlijk gebeurd?
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Jullie hebben niet veel geluk met MINI
Eerst drie kapotte versnellingsbakken bij je nieuwe MINI, toen het sponsjesverhaal en nu dit!
Succes en hopelijk loopt het allemaal nog goed af!
gr, PC
*btw de keren dat ik MINI-service belde stond men binnen 1 uur voor de deur!

Eerst drie kapotte versnellingsbakken bij je nieuwe MINI, toen het sponsjesverhaal en nu dit!
Succes en hopelijk loopt het allemaal nog goed af!
gr, PC
*btw de keren dat ik MINI-service belde stond men binnen 1 uur voor de deur!

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik heb ook alleen maar succesverhalen over de MINI service en ik denk ook dat het niet zozeer aan hen licht dat ze niets hebben gedaan. Volgens mij is een ongeluk nl niet hun pakkie an. Dat is meer voor politie/brandweer/hulpdiensten/verzekering.
Toch sterkte met het herstellen van de vrouw!
iDD
Toch sterkte met het herstellen van de vrouw!
iDD
- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
Jawadde, maar ondanks heb ik geen slechte dingen gehad met de mini service. Met mijn ongeval belde ik in het midden van de nacht hebben ze dat mooi allemaal geregeld, takelwagen dan vervangwagen voor een week en dan nog van bmw een vervangwagen gehad. Niks moeten betalen...
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hi Leo,
Dit zijn minder leuke verrhalen. Hopelijk komt alles weer goed met je vrouw en de MINI.
De MINI service had je mijns inziens best kunnen helpen of in ieder geval begeleiden. Ik denk dat je beter je verzekering had kunnen bellen (het schadenummer op de groene kaart). Maar als de miniservice het begeleid had, hadden ze in ieder geval een grote kans gehad het schadeherstel naar hun eigen organisatie te krijgen.
Ach ja, als je net zo'n schaap aan de lijn krijgt die alles teveel moeite vindt dan ben je de pineut... Dan wordt je gewoon keihard van het kastje naar de muur gestuurd.
Sterkte!
Peter
Dit zijn minder leuke verrhalen. Hopelijk komt alles weer goed met je vrouw en de MINI.
De MINI service had je mijns inziens best kunnen helpen of in ieder geval begeleiden. Ik denk dat je beter je verzekering had kunnen bellen (het schadenummer op de groene kaart). Maar als de miniservice het begeleid had, hadden ze in ieder geval een grote kans gehad het schadeherstel naar hun eigen organisatie te krijgen.
Ach ja, als je net zo'n schaap aan de lijn krijgt die alles teveel moeite vindt dan ben je de pineut... Dan wordt je gewoon keihard van het kastje naar de muur gestuurd.
Sterkte!
Peter
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ja wat een verhaal! Shittt.
Sterkte met je vrouw! En Matriele schade is altijd te regelen. DAt komt allemaal wel goed!
Sterkte met je vrouw! En Matriele schade is altijd te regelen. DAt komt allemaal wel goed!
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Sterkte met alles, gelukkig geen (zwaar)gewonden. Jammer van de Mini, maar die kan weer gemaakt worden.
Maar mag ik vragen waarom een auto van rotterdam naar het ozo mooie Enschede gaat om enkel gerepareerd te worden. Is Smudde hier supergoed in ofzo??
Maar mag ik vragen waarom een auto van rotterdam naar het ozo mooie Enschede gaat om enkel gerepareerd te worden. Is Smudde hier supergoed in ofzo??

Onze sponsors