Hi alle,
wat mij gisteren is overkomen...begin april mijn remschijven en remblokken vernieuwd bij BMW/Mini dealer Den Haag.
Gisteren reed ik in de ochtend naar de zaak...en er komt toch een herrie van de linkerwiel af op de snelweg (leek wel of je vierkante wielen had en veel gepiep)...dus gelijk naar de dealer (reed er toch langs)!
Bleek dat ze 1 bout niet goed hadden aangedraaid!!!!!! Nou was ik lekker mee!! Voor hetzelfde geld was hij helemaal los getrild en dwars door iemands voorruit gegaan. Hij zat immers al los!!!
Heel slordig! En dan nog durven te zeggen: "ben je niet in de tussentijd bij een andere garage geweest....."
Vind dat heel kwalijk voor een BMW/Mini dealer....
Grt Jim
Ps Waterlandtour was helemaal top!!!
BMW/Mini Den Haag....bout slecht aangedraaid...
- horn
- Be Mini
Bericht
eerste dag met mijn nieuwe mini. bijna voorwiel verloren. dealert beide voorwielen niet aangedraaid... lunch viel precies in de klus van het aandraaien. na de lunch vergeten de losse bouten na te draaien...
wees maar gelukkig dat je niks is overkomen...

Het leven heeft geen zin
Nou, ik toevallig wél!

Nou, ik toevallig wél!

- henne
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
tja kan inderdaad gebeuren!
maar mag eigenlijk niet!
maar ik heb pas van een andere auto nieuwe banden laten omleggen en werden de wielen netjes op moment aangetrokken en kreeg toch een stickertje op het stuur met de titel: na 500 km wielen na laten trekken!
dus ja bout(en ) kunnen een keer loslopen spreek uit ervaring!
maar gelukkig goed afgelopen!
maar mag eigenlijk niet!
maar ik heb pas van een andere auto nieuwe banden laten omleggen en werden de wielen netjes op moment aangetrokken en kreeg toch een stickertje op het stuur met de titel: na 500 km wielen na laten trekken!
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zo hoort het!!! Maar het komt wel vaker voor hoor. Ik hoor het vaker. Dus kijk naar laaste verhaal van Henne : zo hoort het!henne schreef:tja kan inderdaad gebeuren!
maar mag eigenlijk niet!
- Jenkins
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hoe zou zo iets uitpakken in geval het niet zo goed afloopt en zo'n nalatigheid resulteert in een ongeval...?
Goh...Jean-Pierre schreef:Maar het komt wel vaker voor hoor. Ik hoor het vaker.henne schreef:tja kan inderdaad gebeuren! maar mag eigenlijk niet!

Hoe zou zo iets uitpakken in geval het niet zo goed afloopt en zo'n nalatigheid resulteert in een ongeval...?

- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
hebben ook nog voorgehad doet ons wielen loskwamen op autovakantie
. Dan sta je wel ff te denken als je de hele reis lekker doorknalt en plots verneemt dat je wielen aan het loskomen zijn ... Toen we keken waren van een van de achterwielen al twee bouten uitgevallen, de andere zaten los
. Voordeel van alpina velgen is dat er een kapje opzat, dus bouten waren we niet kwijt.
Maar geloof me dat je het niet zomaar tegenkomt, je merkt het echt wel in het rijden ... en mensen beginnen te tuuten dat je wiel slaat

Maar geloof me dat je het niet zomaar tegenkomt, je merkt het echt wel in het rijden ... en mensen beginnen te tuuten dat je wiel slaat

- marcelclemens
- Bijna verslaafd
Bericht
Op MINI United stond BMW de Haag ook, zelfde ervaring, ik heb daar een chrome luchthapper laten plaatsen.
De luchthapper zat allereerst scheef gemonteerd, dus ik kom thuis en gooi mijn motorkap open om het netjes te maken,
ligt er nog een waterpomptang onder de motorkap
Als die toch in een bewegend deel had gekomen!
De luchthapper zat allereerst scheef gemonteerd, dus ik kom thuis en gooi mijn motorkap open om het netjes te maken,
ligt er nog een waterpomptang onder de motorkap

- Jenkins
- Volledig MINI minded!
Bericht
Op vrijwel dezelfde manier (zonder luchthappen in mijn geval) ben ik aan zo'n tang gekomen.
marcelclemens schreef:... dus ik kom thuis en gooi mijn motorkap open,
ligt er nog een waterpomptang onder de motorkapAls die toch in een bewegend deel had gekomen!

Op vrijwel dezelfde manier (zonder luchthappen in mijn geval) ben ik aan zo'n tang gekomen.

Onze sponsors