Oprijwagen te huur ?

Van alles over de 1ste generatie MINI.
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

Oprijwagen te huur ?

30 jun 2008, 22:05

Weet iemand wellicht een oprijwagen te huur in de omgeving van Limburg ? Bij voorkeur in de buurt van Venlo of Roermond.
Heb geen E rijbewijs maar wel vrachtwagen dus zou graag zo'n vrachtwagentje/busje waar een Mini opgereden kan worden willen huren.
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 jun 2008, 22:16

:mrgreen:

Gefeliciteerd?
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

30 jun 2008, 22:19

frankie schreef::mrgreen:

Gefeliciteerd?
Neejuh maar wel alle opties op een rijtje aan het zetten en dan moet ik weten wat alles bij elkaar kost he.
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 jun 2008, 22:20

Dan moet je dus België in??? In Duitsland kun je nl gewoon een ééndagskenteken aanvragen.

VERTEL .....

marss
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

30 jun 2008, 22:25

marss schreef:Dan moet je dus België in??? In Duitsland kun je nl gewoon een ééndagskenteken aanvragen.

VERTEL .....

marss
Klopt....voor zover ik weet heb je voor Belgie geen eendagskenteken.

valt verder niets te vertellen....hoop deze week enkele NL autos te bekijken die denk ik goedkoper uitkomen dan de kandidaat in Belgie maar dat weet ik pas wanneer ik alle kosten tegen elkaar heb afgewogen en daar hoort de transporter ook bij. Hoor morgen van een kennis die bij de RDW keurmeester is hoeveel BPM ik exact kwijt ben.

Maaruh ... on topic.....oprijwagen ???
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 jun 2008, 22:34

Heb je geen vriend die wel E achter B rijbewijs heeft ??

Auto-ambulance:

Auto-ambulance

Succes ;)
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

30 jun 2008, 22:36

kwiebje schreef:Heb je geen vriend die wel E achter B rijbewijs heeft ??

Auto-ambulance:

Auto-ambulance

Succes ;)
Nope want dan had ik dit nie gevraagd !!! :lol: :lol:
Ik zie dat KAV ook oprijwagens met C rijbewijs verhuurt maar gaat aardig in de centen lopen !!!
Mischien hier in ut durp us bij de garage vragen....
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

01 jul 2008, 16:57

Nou als je de MINI nou via ons verzekerd kan ik ervoor zorgen dat er een All-risk dekking is alleen op het chassisnummer, je hebt dus geen kenteken nodig.
Dit betekend dat je dan gewoon kan rijden alleen loop je dan wel het risico lopen dat je van de weg afgehaald wordt als je zonder kenteken rijdt, maar die keuze is aan jouw :wink:

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
MaVaEe
Koeien-teller

01 jul 2008, 17:01

florisvandam schreef:Nou als je de MINI nou via ons verzekerd kan ik ervoor zorgen dat er een All-risk dekking is alleen op het chassisnummer, je hebt dus geen kenteken nodig.
Dit betekend dat je dan gewoon kan rijden alleen loop je dan wel het risico lopen dat je van de weg afgehaald wordt als je zonder kenteken rijdt, maar die keuze is aan jouw :wink:

gr.
floris
Wat een service! 8)
Afbeelding
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 jul 2008, 17:46

Eéndags kenteken in NL aanvragen (met verzekering van Floris) en rechtstreeks naar het RDW rijden, das ook nog een optie, toch?

marss
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

01 jul 2008, 17:53

marss schreef:Eéndags kenteken in NL aanvragen (met verzekering van Floris) en rechtstreeks naar het RDW rijden, das ook nog een optie, toch?

marss
heb ik ook aan gedacht maar heb hem liever eerst even thuisstaan om te tjekken of alle zaken mbt de RDW keuring in orde zijn.
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 jul 2008, 17:59

Daar kan ik me iets bij voorstellen. Wel vraag ik me af in hoeverre de RDW-keuring iets voorstelt, het is in principe geen apk. Die mag je later laten doen. Kan die keurmeester daar niets over zeggen?

marss
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

01 jul 2008, 18:06

marss schreef:Daar kan ik me iets bij voorstellen. Wel vraag ik me af in hoeverre de RDW-keuring iets voorstelt, het is in principe geen apk. Die mag je later laten doen. Kan die keurmeester daar niets over zeggen?

marss
Klopt maar wil het in een keer goed doen en zou balen als ik op een klein ding als verkeerde lampunits ofzo wordt afgekeurd.
ducks
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

01 jul 2008, 18:08

Mijn huidige auto komt uit de UK. Als je maar een type goedkeuring hebt, dan ben je al een eind. Het lijkt wel een beetje op een APK. Ze letten vooral op land specifieke dingen. Dus als hij uit de UK komt dat de lichten wel aangepast zijn e.d. En dan gaan onderhandelen over de BPM ;) Ik ben bij het aangeven wat opties "vergeten" :mrgreen:
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

01 jul 2008, 18:42

ducks schreef:Mijn huidige auto komt uit de UK. Als je maar een type goedkeuring hebt, dan ben je al een eind. Het lijkt wel een beetje op een APK. Ze letten vooral op land specifieke dingen. Dus als hij uit de UK komt dat de lichten wel aangepast zijn e.d. En dan gaan onderhandelen over de BPM ;) Ik ben bij het aangeven wat opties "vergeten" :mrgreen:
Heb 2 motoren uit Duitsland gehaald en dan krijg je weer te maken met een E-keur reflector die onder de nummerplaat moet zitten maar die iedereen na de RD keuring er meteen afzaagt en dat soort ongein. Vandaar dat ik um liever eerst even naloop maarruhhhh.. die hoort onderhand in het importtopic thuis !

Terug naar “MINI-talk”