Een Mini Cooper S Cabrio Sidewalk in metallic White Silver. Dat is de de laatste Mini Cabrio die geproduceerd is. De auto gaat naar een Mini-fan in de Verenigde Staten. Maar een cabrioversie van de nieuwe Mini staat zeker op stapel.
In totaal zijn er 164.000 Mini Cabrio's van de productielijn in de Oxford fabriek gerold. BMW noemt de auto een 'stijlicoon, een global player en een klassieker in spé'. Maar ook zou de kleine cabriolet mensen over de hele wereld betoveren, ongeacht de verschillen in cultuur en weersconditie.
De werknemers die de auto in Oxford maakten, hebben een behoorlijk emotioneel afscheid van de auto genomen. De fabrieksdirecteur noemt het dan ook het einde van een tijdperk. Het gaf hem een goed gevoel om auto's te bouwen waar hij van weet dat de klanten er veel plezier aan zouden beleven.
De vrijgekomen productiecapaciteit in de fabriek zal ten goede komen aan de bouw van de Mini hatchback en de Mini Clubman. Maar we weten zeker dat er ook weer een openversie van de huidige Mini komt.
Laatste Mini Cabrio loopt van de band
- Let's MINI
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
- Sicco
- Bijna verslaafd
Bericht
Ieder zijn smaak. Ik vind de R56/R57 mooier. Ik snap die krokodillentranen over de R52 niet. De nieuwe Mini Cabrio wordt toch een stuk beter met dezelfde uitstraling!
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Ik vind de de R 52 sexy, veel vrouwelijker dan die er aan zit te komen. Spyshots word ik niet warm of koud van.
Ik vind het jammer...........
gr, PC
Ik vind het jammer...........

gr, PC

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Hey slijmjurk, ik had het in dit geval over m'n eigen errutje 52.
Maaaaaaar die van BlonT is ook om van te likkebaarden en wordt in ras tempo heeeeel speciaal........... Go girl
.....................
gr, PC

Sicco schreef:Ik vind Blont's autootje supersexy! Eén van de mooiste Mini's die ik ken...op mijne na, uiteraard.
Hey slijmjurk, ik had het in dit geval over m'n eigen errutje 52.

gr, PC

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
R52 = 

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Go, Marcel
ben benieuwd wat je er van gaat maken............ Easy going. LET THE SUN SHINE........................
gr, PC

mderijke schreef:R52 =
Go, Marcel

gr, PC

- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
Nee want na regen komt zonneschijnSicco schreef:Euh... sinds we over die cabrio's lullen, volgt er de ene na de andere wolkbreuk.... toeval?

Onze sponsors