Zo 1 maart: Street Power Zandvoort
- red_devil
- Bijna verslaafd
Bericht

»Rijd nooit harder dan je beschermengel vliegen kan«
Ik moet er even over nadenken of ik je het wel ga vergevenflorisvandam schreef:excuses Jaapie, zag 1 maart als postdatum staan maar had niet goed gekeken naar de tijdred_devil schreef:Ik was gisteren aanwezig op zandvoort. Was er van 15:00 tot een uurtje of 16:30! Heb Hans nog zien rijdenflorisvandam schreef:
ik weet niet waar jij ergens woont maar in NL was het gisteren 1 maart hoor!!!
gr.
florisJmmr dat ik alleen niemand heb gesproken van de club
![]()
Vergeef je het me??![]()
gr
floris

»Rijd nooit harder dan je beschermengel vliegen kan«
- Netje
- Nieuw Lid
Bericht
Tis ondertussen al ff geleden, maar ik was 1 Maart ook op het circuit en zag met pijn in m'n hart de Mini waar ik 's ochtends nog even in zat aan de kant van het circuit staan na een touché met een Evo...
Ik weet je naam niet, maar ben benieuwd hoe het hele vehaal is afgelopen
Ik weet je naam niet, maar ben benieuwd hoe het hele vehaal is afgelopen
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kijk eens op www.driving-fun.com en kijk naar de DF days op o.a. Zolder en Zandvoort. Daar heeft men respect voor elkaars spullen en als men er af vliegt heeft men alleen zelf schuld. Het vrij rijden op Zandvoort is niet aan te raden, teveel 'knakenbakken'.
De opzet van de Time Attack vraagt natuurlijk om dit soort problemen. Met zijn allen de baan op om individueel de snelste tijd neer te zetten in een wedstrijd setting.Netje schreef:hij heeft er iig voor gezorgd dat ik nog maar eens 2 x nadenk om m'n Coopertje op het circuit te gaan zetten
Kijk eens op www.driving-fun.com en kijk naar de DF days op o.a. Zolder en Zandvoort. Daar heeft men respect voor elkaars spullen en als men er af vliegt heeft men alleen zelf schuld. Het vrij rijden op Zandvoort is niet aan te raden, teveel 'knakenbakken'.
- maiky maik
- Be Mini
Bericht
ja berthil, heb je helemaal gelijk in, wijze les geweest.
Maar hij is alweer klaar, nieuwe ophaning, velgje, en bumper. en zo goed als nieuw.. dus valt de kostenpost ook erg mee.
Dus zoef sinds vandaag weer over de nederlandse snelwegen..
Maar hij is alweer klaar, nieuwe ophaning, velgje, en bumper. en zo goed als nieuw.. dus valt de kostenpost ook erg mee.
Dus zoef sinds vandaag weer over de nederlandse snelwegen..

Onze sponsors