Gerard, wat tips:
- Meestal worden ritten uitgezet voor een afstand van tussen 80 km en 110 km in totaal. Het verschil zit in het routesysteem dat gebruikt wordt (moeilijk/makkelijk) danwel in de soort wegen.
- Als je een rit uit gaat zetten die langer duurt, is het zeer verstandig om dan de start van de rit te vervroegen. Dan geef je iedereen genoeg tijd om op het gemak de rit te rijden, terrasjes te bestormen en weer tijdig binnen te zijn. Het prettigst voor een groep is namelijk om tussen ongeveer half vijf en half zes bij eindpunt te zijn. Dan kunnen mensen vanaf daar kiezen of ze gaan eten of naar huis rijden en daar eten.
- Omdat dit een langere rit wordt, zou ik als ik jou was zeker het eindpunt bij een restaurant laten zijn (of in de buurt daarvan', zodat je alvast ruimte kunt reserveren. Dan bedoel ik geen McDonalds restaurant natuurlijk.
- Hoewel ik de uitgebreide versie (de combinatierit van 240km) zelf wel interessant vind klinken, denk ik dat het lastig wordt om daar voldoende mensen voor te vinden. (dit laatste mijn persoonlijke mening)