(met Niko N.

Moeten we dan zo een milieu-stikker hebben?

Vroeg ik ook al afgelopen weekend aan de Duiters.the blue lobster schreef:Moeten we dan zo een milieu-stikker hebben?
Ja, ja, ik schik me wel in mijn lot.Berthil schreef: Ik wou inderdaad zo veel mogelijk bij Eindhoven afspreken omdat samen rijden toch het leukst is al is dat voor Harmar om. Zelf kom ik uit Tilburg dus als je daar langskomt kunnen we al eerder samen rijden.
Altijd leuk als je wat noordelijk woont.Miniboard schreef:(Hey Harry, dat wordt een omweggetje voor jou![]()
)
Vanaf Eindhoven is er maar één (snel)weg naar Düsseldorf via Venlo dus dat lijkt me dan logischerwijs de route.Getzz schreef:Hoe rijden jullie verder dan vanaf Eindhoven? Anders rij ik ook ff een eindje om kan ik mij ook in het convooi voegen
Stuur je effe je adres of is het serieus om voor ons??Blackbird schreef:
Ik houd die zaterdag wel open huis en zet koffie en thee voor de liefhebbers. Zullen we bij mij verzamelen?? Is makkelijk bereikbaar vanaf de snelweg.
@Harmar: ik bedoel jij maakt de koffie, ik de thee, as usual?
OK.Berthil schreef: Misschien richttijd 13.00 bij Meilenwerk, even rondkijken voor de eerste indrukken, daarna wat lunchen en vervolgens de boel wat beter bekijken.
Hoe vroeg?????????????????Berthil schreef: Gezellig Marga, 10.00u op de koffie bij jou?