02: BlonT-007 ben erbij Cheer
03: Denizg (ovb)
04: Minicat (ovb)
05: Shadow_Breaker (ovb)
06: Arjan
07: GeoBem007 (ovb)
08: Modena
09: Greg

10: rini.odette
phuh!rini.odette schreef:01: Maaij
02: BlonT-007 ben erbij Cheer
03: Denizg (ovb)
04: Minicat (ovb)
05: Shadow_Breaker (ovb)
06: Arjan
07: GeoBem007 (ovb)
08: Modena
09: Greg(zo goed Jack?)
10: rini.odette
Lopen jullie wat achter?Jurgen schreef:Ik denk het niet, die dag is de iPhone lancering en ik denk dat we al gaan opendoen vanaf 6 uur en van 6 tot 18 werken ben ik niet gewoon
zeggen dat ze elk moment kunnen binnekomen... wachten en wachten (ondertussen je kapot lachen met al die wachtende)m4TTi schreef:iphone is overrated!
gewoon zeggen dat je ze niet hebt en pas volgende week gaan binnenkomen, moet je niet om 6u beginnen ;-)
Shadow_Breaker schreef:zeggen dat ze elk moment kunnen binnekomen... wachten en wachten (ondertussen je kapot lachen met al die wachtende)m4TTi schreef:iphone is overrated!
gewoon zeggen dat je ze niet hebt en pas volgende week gaan binnenkomen, moet je niet om 6u beginnen ;-)
dan de grote aankondiging dat je er maar 5 hebt en per opbod verkopen (winst in je eigen broekzak steken) daarna zeggen dat ze uitverkocht zijn en dat er na de middag nog binnen komen, dan herhaal je dat maar met 10 stuks en misschien heb je zo dan ook 1tje voor jezelf verdiend![]()
![]()
![]()
![]()
nee nog niet, maar ooit ga ik men huidige job combineren met een sales taak ofzopatrick1976 schreef:Kijk dat is verkoop!!!!
zit je in de sales shadow breaker?
Shadow_Breaker schreef:zeggen dat ze elk moment kunnen binnekomen... wachten en wachten (ondertussen je kapot lachen met al die wachtende)m4TTi schreef:iphone is overrated!
dan de grote aankondiging dat je er maar 5 hebt en per opbod verkopen (winst in je eigen broekzak steken) daarna zeggen dat ze uitverkocht zijn en dat er na de middag nog binnen komen, dan herhaal je dat maar met 10 stuks en misschien heb je zo dan ook 1tje voor jezelf verdiend![]()
![]()
![]()
![]()
Onze sponsors