10 mei 2009: Zuid-Holland Zuid route
- mdehaan
- Nieuw Lid
Bericht
count me in
Lijkt me leuk, eindelijk een rit bij mij in de buurt.
M de Haan
Een trotse Mini Cabrio rijder
Een trotse Mini Cabrio rijder
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ook ik rijd lekker mee, altijd leuk in het Westland te touren,
Zouden meer mensen moeten doen
Kom op mensen geef je op voor deze mooie rit tussen kassen en landerijen!!!
Zouden meer mensen moeten doen

Kom op mensen geef je op voor deze mooie rit tussen kassen en landerijen!!!
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ik zou graag willen maar laat ik nou net dat weekend met de voetbal weggaan en dan lijkt het me niet verstandig om s'morgens in een auto te stappen 
veel plezier in ieder geval.
gr.
floris

veel plezier in ieder geval.
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

"We've got a thing that's called...MINI love"
Kom maar op met die aanmeldingen mensen!!
Nog net ff een mooi ritje met het cluppie rijden op een zonnige zomerse dag in mei
enkele weken voordat het MINI United event losbarst???

Nog net ff een mooi ritje met het cluppie rijden op een zonnige zomerse dag in mei
enkele weken voordat het MINI United event losbarst???

Laatst gewijzigd door Sepp op 21 apr 2009, 22:34, 1 keer totaal gewijzigd.

- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
1. mderijke
2. remco
3. MiniBeardie (Ron)
4. Parklaneworks
5. Mellow_Ron
6. Donstil
7. mini7benno (OVB)
8. mdehaan
9. Hans (met de Lotus)
10. Arjan en Jolanda (onder voorbehoud van werk.. maar 9 is zo een rot getal ;-) )
Omdat ik de donderdag ervoor de formidabele leeftijd van wel 37 bereik. Gaan we, om de verplichtingen met familie te ontwijken, met de kids een paar dagen naar Disney in Frankrijk. Kom de 9e wel terug maar natuurlijk laat in de avond om als echte Hollander zo lang mogelijk van de beschikbare tijd in het pretpark te besteden.
Ik weet dus nog even niet hoe "fris en fruitig" ik ben om een ritje te toeren. Dat weet ik dus aan de hand van de stand van het oude lichaam die bewuste zondag morgen..........
2. remco
3. MiniBeardie (Ron)
4. Parklaneworks
5. Mellow_Ron
6. Donstil
7. mini7benno (OVB)
8. mdehaan
9. Hans (met de Lotus)
10. Arjan en Jolanda (onder voorbehoud van werk.. maar 9 is zo een rot getal ;-) )
Omdat ik de donderdag ervoor de formidabele leeftijd van wel 37 bereik. Gaan we, om de verplichtingen met familie te ontwijken, met de kids een paar dagen naar Disney in Frankrijk. Kom de 9e wel terug maar natuurlijk laat in de avond om als echte Hollander zo lang mogelijk van de beschikbare tijd in het pretpark te besteden.
Ik weet dus nog even niet hoe "fris en fruitig" ik ben om een ritje te toeren. Dat weet ik dus aan de hand van de stand van het oude lichaam die bewuste zondag morgen..........
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kinderen en vrouw thuis afgooien, en hop.....weer sturen in de MINI.
Zit er alleen niet op te wachten om anderen in gevaar te brengen mocht ik te moe zijn
Daar zal het hoogstwaarschijnlijk wel op neerkomen. Zoals je weet wil ik bij zoveel mogelijk meetings aanwezig zijn (als het me lukt)@mr schreef:je komt op de weg terug toch langs Breeman?
Gewoon slapen in de MINI en als echte bikkel gelijk de tocht doen de volgende dag
Zit er alleen niet op te wachten om anderen in gevaar te brengen mocht ik te moe zijn

- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

1. mderijke
2. remco
3. MiniBeardie (Ron)
4. Parklaneworks
5. Mellow_Ron
6. Donstil
7. mini7benno (OVB)
8. mdehaan
9. Hans (met de Lotus)
11. Sepp & Ester

Kom op Benno, ik ga er vanuit dat je nog genoeg 'rock 'n roll' in je aderen hebt vloeien, ondanks je respectabele leeftijdmini7benno schreef:Daar zal het hoogstwaarschijnlijk wel op neerkomen. Zoals je weet wil ik bij zoveel mogelijk meetings aanwezig zijn (als het me lukt)@mr schreef:je komt op de weg terug toch langs Breeman?
Gewoon slapen in de MINI en als echte bikkel gelijk de tocht doen de volgende dag

1. mderijke
2. remco
3. MiniBeardie (Ron)
4. Parklaneworks
5. Mellow_Ron
6. Donstil
7. mini7benno (OVB)
8. mdehaan
9. Hans (met de Lotus)
11. Sepp & Ester
Laatst gewijzigd door Sepp op 21 apr 2009, 22:35, 1 keer totaal gewijzigd.

- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ga er ook van uit dat het goed komt, maar "just in case" heb geen zin om mijn auto op een hoop te rijden. Het is ongeveer 5 uurtjes sturen uit La France, en dan een korte nacht en dan weer een paar uur in die stoel.........Sepp schreef:Kom op Benno, ik ga er vanuit dat je nog genoeg 'rock 'n roll' in je aderen hebt vloeien, ondanks je respectabele leeftijd
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ga er ook van uit dat het goed komt, maar "just in case" heb geen zin om mijn auto op een hoop te rijden. Het is ongeveer 5 uurtjes sturen uit La France, en dan een korte nacht en dan weer een paar uur in die stoel.........Sepp schreef:Kom op Benno, ik ga er vanuit dat je nog genoeg 'rock 'n roll' in je aderen hebt vloeien, ondanks je respectabele leeftijd
Onze sponsors