19 april: Rit langs de wateren
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Top!
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- bullie
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- bullie
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Mijn voorstel is dat ik je na afloop het routeboek email , dan kun je zelf nog - met wie dan ook en wat voor auto ook - de rit wel 100 x rijden.
Hartelijke groeten van Marcel
Nee sorry hans , het is en blijft een mini en MINI rit.Hans schreef:Ik kom met de Lotus en een vriend van mij wil ook mee met een Z4M roadster, kan dat?
Mijn voorstel is dat ik je na afloop het routeboek email , dan kun je zelf nog - met wie dan ook en wat voor auto ook - de rit wel 100 x rijden.
Laatst gewijzigd door Marcel Always Open op 16 apr 2009, 21:17, 2 keer totaal gewijzigd.
Gr, Marcel
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Inschrijven kan als volgt:
Bedankt
Bedankt

Marcel Always Open schreef:Bedankt voor de aanmeldingen. Het inschrijven wordt iets aangepast, namelijk door mij te pb-en met je:
- naam + forumnaam
- naam bijrijder
- 06 nummer
- kenteken
eea op verzoek van de moderators.
tot de 19e
Gr, Marcel
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het leuke van een rit is de diversiteit van auto's zoals cars and coffee dat doet!
Als ik een rit organiseer is alles welkom wat mooi is en hard gaat/kan! Beetje jammer dit Marcel!
Goed dan kom ik niet! Geen zin in een dichte auto te zitten en naar alleen maar naar Mini te staren die niet voorruit komen..Marcel Always Open schreef:Nee sorry hans , het is en blijft een mini en MINI rit.Hans schreef:Ik kom met de Lotus en een vriend van mij wil ook mee met een Z4M roadster, kan dat?
Het leuke van een rit is de diversiteit van auto's zoals cars and coffee dat doet!
Als ik een rit organiseer is alles welkom wat mooi is en hard gaat/kan! Beetje jammer dit Marcel!
- @mr
- Bijna verslaafd
Bericht
Hans schreef: Goed dan kom ik niet! Geen zin in een dichte auto te zitten en naar alleen maar naar Mini te staren die niet voorruit komen..

- Olaf
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dit meen je toch niet echt???
HAHAHAHAHAHAHAHans schreef:Marcel Always Open schreef:Nee sorry hans , het is en blijft een mini en MINI rit.Hans schreef:Ik kom met de Lotus en een vriend van mij wil ook mee met een Z4M roadster, kan dat?

Onze sponsors