14 juni 2009: 2e edite Waterlandtour
- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
mooi weer in uiteraard weer besteld mensen
gr.
floris
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
gaat geheid weer een succes worden, als iedereen die zich heeft aangemeld ook daadwerkelijk gaat komen wordt het bere gezellig
gr.
floris
gr.
floris
- El Presidente
- Mod virus alert!

Bericht
...
Laatst gewijzigd door El Presidente op 07 mar 2015, 10:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Animum debes mutare, non caelum
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
//offtopic
He El Presidente welke van het lijstje op die site ben jij??? Ben je "The Irish Handgrenade" of ben je "The axe murderer"

He El Presidente welke van het lijstje op die site ben jij??? Ben je "The Irish Handgrenade" of ben je "The axe murderer"
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- El Presidente
- Mod virus alert!

Bericht
...
Laatst gewijzigd door El Presidente op 07 mar 2015, 10:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Animum debes mutare, non caelum
- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht

gr.
floris
dat vind ik een hele goed reden om niet te komen richard, veel plezierEl Presidente schreef:Floris helaas moet ik afzeggen omdat ik de dag ervoor hier zit: http://www.ufc.com/index.cfm?fa=EventDe ... d&eid=2008
En weet niet hoe en hoe laat ik terug in NL ben...
gr.
floris
- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
zeg kinders, hebben jullie allemaal al de 14de juni in jullie agenda vastgezet???
PPCS en ik heb bij Piet Paulusma een berg zon besteld dus dat gaat een topdag worden
gr.
floris
PPCS en ik heb bij Piet Paulusma een berg zon besteld dus dat gaat een topdag worden
gr.
floris
- Let's MINI
- Bijna verslaafd

- Contacteer:
- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht

gr.
floris
doneLet's MINI schreef:Ik doe ook mee.. Wie zet mij op het lijstje...
gr.
floris
- Kees en Annet
- Racende reporter
Onze sponsors