Beste Caro, geen probleem.. Ik heb al een aantal extra route beschrijvingen uitgeprint...Caro schreef:Morgenavond beslis ik of we meegaan, dan is mijn man terug van zijn reis... Is dat te laat om aan te melden of kan het dan nog?
10 mei 2009: Zuid-Holland Zuid route
- bullie
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- seirv
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
ik zou zeggen laat even een berichtje op het form achter of jij er morgen ook bij bent..
Hi Romano, we hebben ondertussen een kleine equipe.. (zie ook het eerste item in deze topic).. Maar als ik het goed zie sta jij daar nog niet tussen.. Klopt dit?bullie schreef:zeg, met hoeveel gegadigden zijn we ondertussen al?
gr romano

- seirv
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Foutje... ik zit weer niet eens goed op te letten... Tot morgen..seirv schreef:Hi Romano, we hebben ondertussen een kleine equipe.. (zie ook het eerste item in deze topic).. Maar als ik het goed zie sta jij daar nog niet tussen.. Klopt dit?bullie schreef:zeg, met hoeveel gegadigden zijn we ondertussen al?
gr romanoik zou zeggen laat even een berichtje op het form achter of jij er morgen ook bij bent..
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ligt er een beetje aan hoe snel of hoe langzaam je de rit rijdt en hoeveel evt stops je maakt uiteraard.
Maar de rit is enkele malen voorgereden en 3,5 is een redelijke schatting.
Maar eh... Ik zou zeggen...volg "de Lotus"! Dan schiet het lekker op
Tof dat jullie erbij zijn

"We've got a thing that's called...MINI love"
Ha Peter, de rit is ca. 120 km lang en duurt ca. 3,5 uur.peter schreef:Hoeveel km is de rit eigenlijk of hoelang rij je er ongeveer over? Ook wij zitten natuurlijk een beetje met de moederdagplanning...
Maar we zijn er wel bij hoor!
Ligt er een beetje aan hoe snel of hoe langzaam je de rit rijdt en hoeveel evt stops je maakt uiteraard.
Maar de rit is enkele malen voorgereden en 3,5 is een redelijke schatting.
Maar eh... Ik zou zeggen...volg "de Lotus"! Dan schiet het lekker op

Tof dat jullie erbij zijn

Laatst gewijzigd door Sepp op 09 mei 2009, 21:03, 2 keer totaal gewijzigd.

- seirv
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Beste NewMini fans, vandaag hebben we de rit nog even nagereden ter controle en ik wil niet overdrijven, maar ik vind de rit ECHT, ECHT heel leuk geworden!!!
(jullie zullen nog even een nachtje moeten overbruggen).
Nog even de laatste informatie:
Het weer:
18 graden
Hoeveelheid MINI fun: 120% +
Afstand: 120km
Rit duur: +- 3,5 uur
Cabrio: 100% open
Start Adres: dorpskade 79, Wateringen
Ik hoop jullie morgen allemaal te begroeten bij " De bonte haas".

Het weer:

- Donstil
- Nieuwsgierig
Bericht
Cabrio dak kan helaas hier niet open (aangezien ik geen cabrio heb) maar het panorama dak gaat zeker open bij lekker weer.
Camera opgeladen! mini gewassen! (ik bid nog voor een regen vrije nacht) En mini vol getankt!
Nu nog wakkerworden van de wekker
Wordt top. het is mijn eerste rit dus ik ben benieuwd, heb totaal geen idee wat ik moet verwachten.seirv schreef:Beste NewMini fans, vandaag hebben we de rit nog even nagereden ter controle en ik wil niet overdrijven, maar ik vind de rit ECHT, ECHT heel leuk geworden!!!(jullie zullen nog even een nachtje moeten overbruggen).
Het weer:18 graden
Cabrio dak kan helaas hier niet open (aangezien ik geen cabrio heb) maar het panorama dak gaat zeker open bij lekker weer.
Camera opgeladen! mini gewassen! (ik bid nog voor een regen vrije nacht) En mini vol getankt!

- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hebben er mega zin in!!

Wordt helemaal gaaf morgen! MINI staat bij ons ook blinkend klaar en volgetankt. Camera aan de oplader.Donstil schreef: Wordt top. het is mijn eerste rit dus ik ben benieuwd, heb totaal geen idee wat ik moet verwachten.
Hebben er mega zin in!!

Onze sponsors