Ik heb al een tijdje een leuk idee, een rit organiseren die begint bij 1 van onze sponsors (GregBem) en die ons met de groep door de haven van antwerpen terug naar Lier zal brengen, ik ben al een tijdje bezig met het plannen (en testen van deze rit: vooral voor de verlaagde onder ons niet altijd even makkelijk en we willen geen schade zien natuurlijk)
Ik heb gekozen om van bij GregBem te vertrekken omdat deze locatie voor sommigen dan al bekent zal zijn en omdat er een paar leuke baantjes in de buurt zijn en dat we makkelijk de Rit kunnen rondmaken en eventueel reserveren in een restaurantje in lier (keuze genoeg) (parking is iets anders, maar ben ik mee bezig)
Nu om dit allemaal in goede banen te laten verlopen wil ik eerst weten of onze noorderburen dit ook zien zitten om eens af te zakken naar de provintie antwerpen en eens door de haven te rijden. (ik heb gekozen voor antwerpen omdat dit niet te ver van de grens ligt en hopelijk zo meer volk kan lokken tot een leuke rit.
In de haven zijn er meerdere super locaties voor groepfoto's evenals locaties voor solo foto's.
De bedoeling is ook om de rit zo goedkoop mogelijk te maken. (altijd leuk een dagje uit zonder al te veel uit te geven).
GregBem, ik heb dit ooit zo eens vluchtig besproken met u, als je liever niet hebt dat we bij u vertrekken, zoek ik nog wel een andere makkelijke locatie om te vertrekken, maar denk dat je dit ook wel leuk zal vinden?
Ik zoek ook nog een paar mede belgen die dit mee willen organiseren en de rit helemaal tot in de puntjes verder wil uitwerken met mij, dan mag je altijd een berichtje hier achterlaten.
Ik ben wel van plan om deze rit pas te doen in maart of mei (datum moet nog verder besproken worden maar komt hier zeker op tijd op, en voorstellen zijn altijd welkom.)
nog meer info volgt maar eerst een checken of er voldoende volk naar wilt komen he

groetjes, Shadow Breaker