Ligt eraan wat we dan van plan zijn om te gaan doen... Iets wat mij wel aardig klinkt: Aan het eind van de middag ergens afspreken, een fotorondje te doen, en vervolgens ergens een hapje te gaan eten. Dan kunnen we daarna altijd weer wat foto's in de schermering gaan maken...BRG schreef:schiet maar eens een datum af...
Op korte termijn zou Donderdag 21-05 een optie kunnen zijn? Of anders Zondag 24-05? Er is besloten om 28 Juni bij elkaar te komen!
____________________________________________________________________________________________________
Tot zo ver het oorspronkelijke bericht...
Het is de bedoeling om met een aantal liefhebbers 's middags bij de Mac D. in Apeldoorn-Zuid af te spreken, en daar vandaan een rondje door de omgeving van Apeldoorn te rijden. Op een aantal mooie locaties zullen dan wat foto's gemaakt worden van de aanwezige MINI's... Zowiezo neem ik m'n camera mee, en ook komt er een maatje van me mee die erg mooie foto's maakt. Er zijn geen verdere kosten aan het maken van de foto's verbonden, het is immers voor de lol! Dus wie lijkt dit een leuk idee, en komt er ook?

Hier onder volgt een lijst met wie er allemaal komen (klik op de naam om te zien met welke auto deze persoon komt):
- Berry M (Uiteraard met camera...)
- nepnerd
- BRG
- Senna Da Silva
- The blue lobster
- MaVaEe
- Speedy
- Coen
- Roald
- Hanskramer
- dix67
- Henne
- Robert
- patrick1976
- ducks
--------------- +
15 MINI's
- Dennis Ellens (maakt wel erg mooie foto's)
- Marcel174 (Is op zoek naar een MINI)
- Maike (Medewerkster Elsevier)
----------------- +
3 personen zonder MINI.
- Robert
- The_menace
- Paulsuus
- Wok
- denizg
----------------- +
5 MINI's onder voorbehoud.
____________________________________________________________________________________________________
Toevoeging #1: De adres gegevens van de Mac waar we om 14:00 verzamelen:
Mc Donalds Restaurant Apeldoorn-Zuid
Lange Amerikaweg 72
7332BR Apeldoorn
055-5418753

Toevoeging #2: dit gaan we ongeveer doen:
Persoonlijk wil ik geen al te strakke planning maken met hoelaat we op een afgesproken punt moeten zijn. Dit geeft immers alleen maar onnodige stress, en het ritje is juist ter ontspanning...
Maar Dennis en ik hebben wel een grof idee opgesteld waar we langs willen rijden: Uiteraard beginnen we in Apeldoorn, om via Beekbergen naar de Veluwsche Stoomtrein Maatschappijen in Lieren te rijden. Volgens TBL is er in die regio ook een kasteel waar foto's gemaakt kunnen worden..? Daar vandaan kunnen we via Loenen naar Dieren, uiteraard met de nodige pitstops op mooie locaties. In de buurt van Dieren weten we een hele mooie zandafgraving aan het eind van een doodlopende weg te vinden. Op de eerste pagina staan een aantal foto's van deze locaties.
Als we ons in die zandbak hebben vermaakt denk ik dat we beter even kunnen overleggen wat we gaan doen... Misschien willen er al mensen naar huis? Of zijn we hongerig geworden, en willen we eerst wat gaan eten? Of hebben we nog niet genoeg gereden, en gaan we de bochtige weggetjes van de Posbank opzoeken?