Wil toch nog een poging doen mijn Landrover privé te verkopen.
Heb al een paar geïnteresseerden maar die willen een BTW bon en die kan ik niet geven.
Welke site werkt het beste Marktlaats, autospeurders of .......................?
Gaarne raad?
marktplaats of............
- Helenk
- Be Mini
Bericht
marktplaats of............
groet Henk
Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .
Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .
- marcanon
- Leerling Mini lid
Bericht
probeer het eens via http://landrover.paginamarkt.nl/ dit is de verkooppagina van de landrover pagina. Er staan er regelmatig op. Nieuwe en oude modellen.
marco
marco
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik zag hem volgens mij ook al in de Arts & Auto staan. Klopt dat
? Die wordt door genoeg potentiële Land Rover-rijders gelezen, dus lijkt me een goede zet.
Ik zou hem verder ook op www.AutoScout24.nl zetten. Kost niks en is misschien wel de grootste occasionsite van Nederland. Verder kan je het ook via de Bazaar op www.AutoWeek.nl proberen. Succes ermee!

Ik zou hem verder ook op www.AutoScout24.nl zetten. Kost niks en is misschien wel de grootste occasionsite van Nederland. Verder kan je het ook via de Bazaar op www.AutoWeek.nl proberen. Succes ermee!
Laatst gewijzigd door Ivo op 04 jul 2007, 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.

- kwiebje
- Volledig MINI minded!
- Helenk
- Be Mini
Bericht
Bedankt voor alle tips, stond ook al in de A&A.
Ik heb een nieuwe besteld model 2008 het is een fantastische auto, maar ik kreeg een fantastisch inruil bod.
Ze schijnen schaars te zijn, vandaar dat ik hem particulier probeer te verkopen, als het niet lukt dan ruil ik hem in.
In tegenstelling tot Mini biedt LR wel korting als je niets inruilt, hoewel ze hem wel heel graag willen hebben, hebben een wachtlijst voor gebruikte Discovery's 3.
(Betreft Landrover Discovery 3 TDV6 HSE, Tonga Green bijna alle opties, getuned tot 240 pk, van nov 2004. km stand 67000, NP €81000, VP 57500 inclusief 4 nieuwe banden naar keuze w of z.)
Ik heb een nieuwe besteld model 2008 het is een fantastische auto, maar ik kreeg een fantastisch inruil bod.
Ze schijnen schaars te zijn, vandaar dat ik hem particulier probeer te verkopen, als het niet lukt dan ruil ik hem in.
In tegenstelling tot Mini biedt LR wel korting als je niets inruilt, hoewel ze hem wel heel graag willen hebben, hebben een wachtlijst voor gebruikte Discovery's 3.
(Betreft Landrover Discovery 3 TDV6 HSE, Tonga Green bijna alle opties, getuned tot 240 pk, van nov 2004. km stand 67000, NP €81000, VP 57500 inclusief 4 nieuwe banden naar keuze w of z.)
groet Henk
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Jij bent vast in dienst geweest... LaRo ...

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- stanleyh
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Lekker Off Topic: Maare................ dienst......................... 32 liter V12................niet vooruit te branden, maar brullen als een beest....(al was dat geen LaRo)mderijke schreef:Jij bent vast in dienst geweest... LaRo ...
Onze sponsors