meestal in 12 of 13 inch.
SUPERSTUNT: Nieuwe Set 17" Worst Velgen
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
De term "Worst" velgen komt van de Classic Mini

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Killer-Bee
- Mod virus alert!
Bericht
Maus105,
Dit zijn geen S Spokes maar een zeer slechte kopie, net als die Swift overigens. Ik ken iemand die die velgen aanbied voor 750 euro per set met banden. Er zit een heel lelijk randje op die velgen en die banden zijn zo goedkoop dat het troep moet zijn. Volgens mij zijn ze van Top Drop gemaakt. Het is echt worst (van worse-worse-worst)
Frank
Dit zijn geen S Spokes maar een zeer slechte kopie, net als die Swift overigens. Ik ken iemand die die velgen aanbied voor 750 euro per set met banden. Er zit een heel lelijk randje op die velgen en die banden zijn zo goedkoop dat het troep moet zijn. Volgens mij zijn ze van Top Drop gemaakt. Het is echt worst (van worse-worse-worst)
Frank
Corner like a Mini - Sting like a Bee!
- maus105
- Bonkey
Bericht
toch vind ik de swift echt een gaaf karretje zeker een beetje aangekleed maar dan zonder bonnet stripes
of allerlei andere mini accesoires verzin zelf iets!
oke ze lijken in ieder geval wel veel op s-spokesAdegeest schreef:Maus105,
Frank
toch vind ik de swift echt een gaaf karretje zeker een beetje aangekleed maar dan zonder bonnet stripes
of allerlei andere mini accesoires verzin zelf iets!