Clubjassen

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Clubjassen

03 okt 2007, 19:50

We hadden ergens een topic over clubjassen.. ben hem even kwijt dus dan maar weer een nieuwe.
Ik was toen bezig met iemand van www.logowear.nl die maakt ook alle kleding voor Beek o.a.
Hij heeft een super lekkere jas gemaakt voor als voorbeeld voor de club en ik heb het balletje door gespeeld naar Arjan! Die er helaas niks mee heeft gedaan.. :?
Nu was ik vd week bij Beek en daar kwam Klaas aanzetten met die jas!! Wat een topkwaliteit! :shock: heerlijke jas, lekker dik, regen & winddicht, mooi afgewerkt.. newminiclub, dunlop en beek autoracing erop, helemaal gaaf! Helaas was deze in xl dus te groot voor mij!

Afbeelding

Stond 1 dag op de site van Beek en verkocht! Dus als mensen deze nog willen nabestellen.. kost €99,- incl. btw
O'ja ik ben dat niet hoor die lelijke vent in die jas :lol: Dat is Gisberth, die werkt bij Beek
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 okt 2007, 20:21

Hans schreef:en ik heb het balletje door gespeeld naar Arjan! Die er helaas niks mee heeft gedaan.. :?
Het balletje is inderdaad doorgespeeld en niet ingekopt. Als je ergens mee begint, maak het dan ook (zelf) af zou ik zeggen. Ik had er persoonlijk niet om gevraagd om een balletje doorgespeeld te krijgen ;)

Neemt niet weg dat sommige hier wel een jas zouden willen hebben denk ik.
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 okt 2007, 20:36

Hij wilde een direkte link via de site ofzo.. een heel verhaal was het.. dus voor Arjan :wink: Het is niet mijn website dus..

Maar goed, de kwaliteit is dus echt top!! Wie heeft die jas gekocht bij Beek?? Het moet iemand van de club zijn..
werner
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 okt 2007, 21:39

Hans schreef:Hij wilde een direkte link via de site ofzo.. een heel verhaal was het.. dus voor Arjan :wink: Het is niet mijn website dus..

Maar goed, de kwaliteit is dus echt top!! Wie heeft die jas gekocht bij Beek?? Het moet iemand van de club zijn..
Ik heb de jas ook gezien woensdag, zag er goed uit.
Ik was even langs gegaan om mijn nieuwe slopel uit te lezen, dit kon helaas nog niet IVM nieuwe ECU 2008 model.
Er stond een mini met alta turbokit die stuk was gelopen (zijlboot) . Hij heeft die jas gekocht dacht ik.
karretje
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

Re: Clubjassen

03 okt 2007, 21:52

Hans schreef:O'ja ik ben dat niet hoor die lelijke vent in die jas :lol: Dat is Gisberth, die werkt bij Beek

OWWWW :wat: :shock En ik denken, die Hans wordt er toch steeds jonger op . :mrgreen:
MINI...................................The best there is.
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

03 okt 2007, 23:49

Hans, zo'n lekkere dikke warme jas kan je komend weekend best gebruiken in de Rush :)
ConnieVP
4 op een rij!
4 op een rij!

04 okt 2007, 17:03

Wij hebben vorig jaar 2 dikke Mini jassen gekocht in Hulsberg ( Limburg), 1 zwarte die is van mij en 1 rood zwart van Guido, ik zal ff een foto maken.
Deze mevrouw staat er wel eens me te koop op M-Plaats ( mag ik dat wel vermelden?)
Zij kreeg die aangeleverd vanuit de fabriek, wij hebben er toen € 75,00 voor betaald per jas,
Misschien staat ze nu weer op M-Plaats, ik heb helaas geen e-mail van haar meer, ze had ook meerdere merken jassen, ik ga wel weer eens zoeken naar haar.
Iedere keer met een uitje of meeting gaan ze mee...in de koudere maandan dan he?
Ik ga ff knippen..
Guido`s jas Voor:
Afbeelding

Achterkant:
Afbeelding

Mijn jas voorzijde:
Afbeelding

Achterzijde:
Afbeelding

Op mijn jas staat op de mouwen Mini Cooper, bij Guido niet.
Ik geef maar een idee voor jullie.. :wink:
JCW 2015 Rebel Green :mrgreen:
Classic Mini 1984
ulyss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 okt 2007, 19:46

ik heb die rode in het blauw
ConnieVP
4 op een rij!
4 op een rij!

04 okt 2007, 19:53