http://www.telegraaf.nl/binnenland/7355 ... tml?p=28,1
Burgermeester Cohen vond dat ie een snoepreisje wel verdiend heeft en zit lekker in China...
Nee, hij moet komen kijken bij een uitgebrand wrak...Des schreef:Burgermeester Cohen vond dat ie een snoepreisje wel verdiend heeft en zit lekker in China...
Het is wel degelijk zo dat Cohen dat bepaald, als het gaat om openbare orde problematiek, dan is de burgemeester de "baas" binnen de gemeente. Deze is per slot van rekening het bevoegd gezag zoals ze dat zo mooi noemen.horn schreef:ja, vierendelen en ophangen op het marktplein weer invoeren...![]()
ben het met je eens dat het niet slecht zou zijn als wat consequenter en harder zou worden opgetreden. maar alsof amsterdam cuba is en Cohen dat beleid allemaal bepaalt...harde aanpak is ook niet alles - kijk maar naar amerika...
Off topic, maar dit kan nog een leuk topic gaan wordentysie schreef:Persoonlijk vind ik het nog steeds raar dat politici nooit afgerekend worden op hun fouten. De spitsstrook heeft de Nederlandse belastingbetaler MILJOENEN gekost en dat blijkt allemaal weg gegooid geld en zo zijn er nog legio voorbeelden.
En dat zijn de politici die wel zelf gekozen hebben als onze "volksvertegenwoordigers".....Een gekozen burgemeester? Helpt geen ene zier. Dit is het resultaat van jarenlang polderen, overleggen en compromissen sluiten. "We" kunnen in dit land niks anders meer. Kijk nou na een verkiezingsuitslag, moet er eerst een half jaar overlegd worden wie het kabinet gaat vormen....F*ck it! Er is toch gekozen door het volk? Een grootste partij uitgekomen? Die bepaalt, die neemt beslissingen. Onnozel ook hoeveel politieke partijen met net weer een andere stroming er zijn, keep it simpel, rechts of links. Maar ja dat zal wel weer te simpel gedacht zijn.....tysie schreef:Ik ben dus voor de gekozen burgemeester. Deze wordt na zijn ambtstermijn namelijk afgerekend op dit soort dingen en wordt dus niet herkozen.
Persoonlijk vind ik het nog steeds raar dat politici nooit afgerekend worden op hun fouten.
Ik denk dat tysie die carpoolstrook op de A1 bedoeld die ooit door Maij-Weggen is aangelegd in 1993 en bakken met geld heeft gekost en verre van een succes was.mini7benno schreef:Off topic, maar dit kan nog een leuk topic gaan wordentysie schreef:Persoonlijk vind ik het nog steeds raar dat politici nooit afgerekend worden op hun fouten. De spitsstrook heeft de Nederlandse belastingbetaler MILJOENEN gekost en dat blijkt allemaal weg gegooid geld en zo zijn er nog legio voorbeelden.![]()
Het is in ieder geval geprobeerd, die spitsstrook. Overigens Bij Den Haag Binckhorst werkt ie prima, En op de A13 richting Den Haag gaat het in mijn optiek ook wat vlotter dan normaal.
Had jij een beter idee dan?
Heel Nederland staat nou eenmaal vol met auto's
Onze sponsors