MiniMini / BMW Isetta

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
pimmy
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

MiniMini / BMW Isetta

09 dec 2007, 20:59

Er staat bij BMW een kleine stadsauto onder de mini op de planning. Hoe hij er uit komt te zien is nog niet bekend. Autobild heeft Huckfeldt gevraagd een idee te geven op basis van een MINI. Dit is het geworden:

Afbeelding
Afbeelding

Fest steht: BMW sucht nach neuen Sparkonzepten. Auch die hübsche britische Tochter Mini wäre prima geeignet, ein neues Auto auf den Markt zu bringen, das extrem wenig verbraucht und emittiert. Tatsächlich gibt es einen Entwurf mit dem Namen MiniMini. Der verrät, dass es sich um einen zwei-, maximal dreisitzigen Mini mit verkürztem Radstand handelt. Er ließe sich schnell und billig realisieren, könnte aber nur mit einem neuen Antriebskonzept richtig punkten.

Tis wel grappig, maar natuurlijk niet reëel
coendek
Stoepsleutelaar

09 dec 2007, 21:02

:''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O

duidelijk????? :lol:
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

09 dec 2007, 21:18

coendek schreef::''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O :''O

duidelijk????? :lol:

Uhm voor mij wel jah! :lol:

Maaruh same here, wat een lelijke rare achterlichten zeg!! :s
tysie
Be Mini
Be Mini

09 dec 2007, 21:21

.....uhmm, ik vind die luchthapper op de motorkap anders wel erg vet :mrgreen:
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 dec 2007, 21:24

Nou, zo lelijk vind ik 'um niet. Vind sommige details wel grappig. Smaken verschillen. Denk alleen dat dit wel erg mini MINI wordt.

marss
tysie
Be Mini
Be Mini

09 dec 2007, 21:28

marss schreef:Nou, zo lelijk vind ik 'um niet. Vind sommige details wel grappig. Smaken verschillen. Denk alleen dat dit wel erg mini MINI wordt.

marss
eigenlijk sluit ik me daar geheel bij aan :roll: :roll: :roll:
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 dec 2007, 22:03

Ik weet het niet.... het heeft potentie, maar niet zo... Ik vind het midden uitlaatje wel grappig. 1 enkel pijpje in het midden voor het allerkleinste Mini wagentje....

MR
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 dec 2007, 13:55

Ik vind hem wel leuk eigenlijk. Wel mini en toch heel anders weer. Ik vind het hier gewaagder en leuker dan wat ze met de R56 gedaan hebben. Deze is aan alle kanten boller geworden ten opzichte van het oudere model.
Wel moeten ze bij die impressie de wielkastranden helemaal zwart doen en niet een stuk overslaan.

Grtz
maus105
Bonkey

10 dec 2007, 17:10

1uitlaat in het midden is de bom 8) 8) :lol:

Terug naar “Kletshoek”