Sleefje schreef:Ullrich is dit jaar niet van de partij, die ligt onder de mini bij Mr. CruIda schreef:om al die wielrenners in hum strakke broekies aan te moedigen.![]()
*LINK*
(wel stukje naar beneden scrollen)

Ik las gisteren op één dat ROESELARE volgend jaar UEFA-cup mag gaan spelen en niet vanwege het voetbal op zich maar.... omdat ze de minste gele en rode kaarten hebben gehaald. Dat is nog eens netjes!Grand_Cru schreef:Ik ook niet , gelukkig iemand die mijn désinteresses deelt
Fantastisch hè, een "fair-play wildcard", ik viel bijna van mijn stoel toen ik het hoordeArjan schreef:Ik las gisteren op één dat ROESELARE volgend jaar UEFA-cup mag gaan spelen en niet vanwege het voetbal op zich maar.... omdat ze de minste gele en rode kaarten hebben gehaald. Dat is nog eens netjes!Grand_Cru schreef:Ik ook niet , gelukkig iemand die mijn désinteresses deelt
Jeh gaan we samen wat doen als dat oranje elftal moet spelen.grand_cru schreef:Ik ook nietIda schreef:Voetbalbeh heb ik niks mee.
, gelukkig nog iemand die mijn désinteresses deelt
![]()
En die Ulrich rijdt zo traag dat ie binnenkort vééééél kans maakt om aan mijn Dunlops te blijven kleven
Onze sponsors