Ik heb dat gevoel ook hoor. Ik kan er maar moeilijk aan wennen. Het zou daarom een mooi gebaar zijn als Coen z'n MINI uiteindelijk in het bezit zou komen van een van de clubleden die erg goed met Coen bevriend waren. Het is toch een beetje raar als straks een wildvreemde met zijn MINI gaat rijden. Want het blijft toch voelen alsof het altijd de MINI van Coen blijft.turbootje schreef:Misschien ligt het aan m´n hormonen, maar ik vind het toch heel raar om Coen z´n auto daar zo te koop te zien staan..en word een soort emotioneel...![]()
Idd het blijft een pracht auto!
Coen z'n oude MINI Cooper S R56
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

"We've got a thing that's called...MINI love"

"We've got a thing that's called...MINI love"
- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
Ja Sepp dat heb ik ook. Afgelopen zaterdag toen we de clubman van Paul aan het bestellen waren, was er iemand heel geinterresseerd naar aan het
kijken. Nou dan gaat er een gevoel door je heen van opzouten daar.
Die MINI is van mij. Echt gek. Maar jah gelukkig is de prijs zodanig dat je hem niet zomaar eventjes kan kopen,
kijken. Nou dan gaat er een gevoel door je heen van opzouten daar.
Die MINI is van mij. Echt gek. Maar jah gelukkig is de prijs zodanig dat je hem niet zomaar eventjes kan kopen,
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Ik moest aan de woorden denken die er gesproken werden bij de crematie en alles kwam als een film voorbij. Tegelijkertijd kreeg ik ook een heel trots gevoel. Zo van, deze is van ONZE COEN geweest.
Jammer dat ie er niet echt van heeft kunnen genieten
Gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Heeft niets met je hormonen te maken hoor. Toen we van de week de Clubman gingen halen heb ik ook nog even bij dat bijzondere ereplaatsje van Coen zijn schitterende MINI gestaan.turbootje schreef:Misschien ligt het aan m´n hormonen, maar ik vind het toch heel raar om Coen z´n auto daar zo te koop te zien staan..en word een soort emotioneel...![]()
Idd het blijft een pracht auto!
Ik moest aan de woorden denken die er gesproken werden bij de crematie en alles kwam als een film voorbij. Tegelijkertijd kreeg ik ook een heel trots gevoel. Zo van, deze is van ONZE COEN geweest.
Jammer dat ie er niet echt van heeft kunnen genieten

Gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik geloof het ook ja, mijn oude Sje staat er momenteel ook weer in Breda.kwiebje schreef:Ze zijn zo gehecht aan onze clubwagens daar dat ze bijna niet verkocht worden.![]()

Onze sponsors