Irlande douze point (songfestival)
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Irlande douze point (songfestival)
Ik vind dit toch wel een statement van Ierland. Ze sturen onderstaande inzending richting het Eurovisie Songfestival 

Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- crossbytje
- Bijna verslaafd
Bericht
Ik schaam mij werkelijk dood voor dit veredelde meisje met de prei...
Dat we zullen opvallen en punten krijgen, dat wel, maar moet dit opnieuw de belgen vertegenwoordigen? Het is ronduit kinderlijk! (vergeef me mijn frustratie
)
Dit is wat we hadden moeten sturen:
Dat we zullen opvallen en punten krijgen, dat wel, maar moet dit opnieuw de belgen vertegenwoordigen? Het is ronduit kinderlijk! (vergeef me mijn frustratie

Dit is wat we hadden moeten sturen:
- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
Met Sadrine zouden we belange niet opvallen. Geef toe, dat is gewoon middennoot, het valt nog eens niet op als je het op de radio hoort. Het eurosongfestival daar moet je niet voor kunnen zingen, (al kan deze die we nu sturen het wel) gewoon goed zijn in vriendjespolitiek en dan vooral opvallen. Geef toe hoeveel van jullie mensen dachten ooit dat Lordi ooit zou winnen? Ah dacht ik al. En geef toe konden ze zingen? Nee, ze vielen gewoon superhard op. Dat is het minste wat je er van kunt zeggen 

- crossbytje
- Bijna verslaafd
Bericht
klopt, ik denk ook wel dat het meisje met de prei een stuk meer punten zal krijgen dan sandrine, gewoon omdat het onnozel is. Het songfestival is dan ook al lang geen liedjeswedstrijd meer.
Hoewel nog af en toe eens iets goeds wint zoals vorig jaar, en dan nog scheelt het twee keer niets met dingen als ukraine toen (wat ook stom, maar nog goed was!)
Afijn ja, over smaak valt niet te twisten?
Hoewel nog af en toe eens iets goeds wint zoals vorig jaar, en dan nog scheelt het twee keer niets met dingen als ukraine toen (wat ook stom, maar nog goed was!)
Afijn ja, over smaak valt niet te twisten?
Onze sponsors