Grote Hoge Resolutie MINI gezocht!!!

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
MarjoleinART
Be Mini
Be Mini

Grote Hoge Resolutie MINI gezocht!!!

19 mei 2006, 14:08

Hallo allemaal,

ik zoek een hoge resolutie MINI net als die van de Parking, dus dat je het Dak goed kan zien. Met voorkeur een S, misschien blanco zodat ik zelf de kleuren kan maken (wel met getekende strepen)

Dit wil ik graag gaan gebruiken op mijn Website, wil MarjoleinART Dakvlaggen gaan maken (voor de fun hoor)

Kan iemand me helpen hiermee?? Je mag het gewoon mailen, mijn hotmail kan 2 gig aan, maar ik neem aan dat het niet zo groot is, hahah :lachuh

[email protected] is mijn mail!!!

Alvast hartelijk dank!!

Marjolein
Afbeelding
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

19 mei 2006, 14:30

Moet dat dan een foto zijn of en tekening zoals in de parking. Als je wat precieser kan zijn kan ik de parking MINI zo groot als je wilt exporteren. Om de BMW Pressclub zijn ook foto's van dakvlaggen van bovenaf genomen, maar de kleurcombinaties MINI en dak zijn beperkt, dus dat vraagt wat photoshoppen. Als je je wensen iets nauwkeuriger omschrijft zou ik eens kunnen kijken.
MarjoleinART
Be Mini
Be Mini

19 mei 2006, 20:26

Berthil schreef:Moet dat dan een foto zijn of en tekening zoals in de parking. Als je wat precieser kan zijn kan ik de parking MINI zo groot als je wilt exporteren. Om de BMW Pressclub zijn ook foto's van dakvlaggen van bovenaf genomen, maar de kleurcombinaties MINI en dak zijn beperkt, dus dat vraagt wat photoshoppen. Als je je wensen iets nauwkeuriger omschrijft zou ik eens kunnen kijken.
Hoi Berthil,

het zou gaan om de tekeing van de parking, maar dan in hoge resolutie, een S met strepen. Dan is het al helemaal in orde.
Heb je die??
Alvast bedankt!!
Afbeelding

Terug naar “Kletshoek”