Gekwetst
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
[hr]
Ik voel me niet zo snel gekwetst, maar kwets anderen blijkbaar wel: -klik-
Copy that, Nederland is tegenwoordig een (verkapt communistisch) troetelmaatschappij waarbij de "zielige mensen" een hand boven het hoofd wordt gehouden en dan een lollie krijgen.coendek schreef:gelijk heeft ie enigzins wel
[hr]

- Fred
- Volledig MINI minded!
- Mitchell
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Mee eens!Mini Poeper schreef:Copy that, Nederland is tegenwoordig een (verkapt communistisch) troetelmaatschappij waarbij de "zielige mensen" een hand boven het hoofd wordt gehouden en dan een lollie krijgen.coendek schreef:gelijk heeft ie enigzins wel
[hr]
- Sicco
- Bijna verslaafd
Bericht
Tjonge jonge mensen; ken uw klassieken. Paul Haenen als de schitterende dominee Eppe Gremdaat. Altijd supergrappig en er zit ook vaak wel een serieuze ondertoon in.
Net zoals die andere creatie van Paul Haenen, Margreet Dolman, ook zo oerkomisch kan zijn, maar ook een serieuze ondertoon heeft.
Google maar eens op al deze namen; gegarandeerd dat je een aantal hele leuke uurtjes beleeft.
Net zoals die andere creatie van Paul Haenen, Margreet Dolman, ook zo oerkomisch kan zijn, maar ook een serieuze ondertoon heeft.
Google maar eens op al deze namen; gegarandeerd dat je een aantal hele leuke uurtjes beleeft.
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
Onze sponsors