Ik ben vanmiddag eens ff bij een vriend gaan kijken wat hij nou zoal deed op z'n vrije zondag middag.
Blijft leuk om te zien! Maar geef mij toch maar 4 wielen. Ze staan trouwens elke zondag wel ergens te stunten. Havengebied, of Macro/ Sligro is vaak prijs!
iDD
Niets beter te doen op je zondag middag?
- iDarkDesign
- Transformer
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
iDD
lijkt er op, maar het is van Airbourne (too much, too young, too fast). Ik heb het van de soundtrack van Burnout Paradise.Sicco schreef:Is de muziek van AC/DC?
iDD
- Sicco
- Bijna verslaafd
Bericht
Airbourne heeft dan wel erg goed geluisterd naar AC/DC; zelfs de stem doet behoorlijk aan die van the late and great Bon Scott denken. Burn Out Paradise zegt me totaal niks... 
Ow ja, Alquin rulez.... www.alquin.org

Ow ja, Alquin rulez.... www.alquin.org

Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
- Sicco
- Bijna verslaafd
Bericht
Ha, ik race wel met mijn MINI
(helaas in gedachten, want anders een beetje erg veel geld voor snelheidsboetes). Knap he, dat geknoei met die emoticoontjes! 

Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Die gasten dragen trouwens veelal wel rugbeschermers en kneepads onder hun tshirt en spijkerbroek!
Binnenkort meer
iDD
Binnenkort meer

iDD
- BRG
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Het is inderdaad knap. Alles op 1 wiel.
Annet.
Kun jij dan ook op je achterwielen rijden. Of alleen op je voorwielen.BRG schreef:Echt vet! Knappe beheersing van je machine, ik heb daar met 4 wielen al moeilijkheden mee

Het is inderdaad knap. Alles op 1 wiel.
Annet.
Onze sponsors