Gewonde Mini Cooper S van CooperS-indiblue
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vanochtend m'n autootje naar de schadehersteller gebracht. Het zal een dag of 3 in beslag nemen, ik kon hem vermoedelijk donderdag ophalen.
Heb meteen gevraagd om de roest weg te werken in de dorpels. Ze vijlen het eraf en behandelen het met een speciale primer die ze vaker voor dit soort problemen gebruiken. Vreemd genoeg wisten zij wel van het feit "roest in de dorpels bij de new mini af" (Ze hebben zelf 2 of 3 Mini One's als leenauto's, vandaar waarschijnlijk).
Als leenauto hadden ze helaas geen Mini's meer. Ik kon kiezen uit een Citroën C1 of een Fiat Panda. Ik denk hop ik doe mijn moeder een plezier en neem een Panda mee, kom ik thuis, kon ik gelijk de sleutels bij mijn moeder inleveren! Die ging er namelijk lekker mee rijden. Fiatje-freak! Dus dat is ongeveer 15 kilo per pk, tegen 6,1 kilo per pk bij de CooperS.
Afijn rij dus nu rond in de Land Rover van mijn ma.
Hier m'n leen-panda;

Toepasselijk donkerblauw buiten en blauw binnen, net als bij m'n MINI!!!

Die bandjes, man die van m'n bolderkar waren breder!
Rijd nog behoorlijk goed!!
Heb meteen gevraagd om de roest weg te werken in de dorpels. Ze vijlen het eraf en behandelen het met een speciale primer die ze vaker voor dit soort problemen gebruiken. Vreemd genoeg wisten zij wel van het feit "roest in de dorpels bij de new mini af" (Ze hebben zelf 2 of 3 Mini One's als leenauto's, vandaar waarschijnlijk).
Als leenauto hadden ze helaas geen Mini's meer. Ik kon kiezen uit een Citroën C1 of een Fiat Panda. Ik denk hop ik doe mijn moeder een plezier en neem een Panda mee, kom ik thuis, kon ik gelijk de sleutels bij mijn moeder inleveren! Die ging er namelijk lekker mee rijden. Fiatje-freak! Dus dat is ongeveer 15 kilo per pk, tegen 6,1 kilo per pk bij de CooperS.
Afijn rij dus nu rond in de Land Rover van mijn ma.
Hier m'n leen-panda;

Toepasselijk donkerblauw buiten en blauw binnen, net als bij m'n MINI!!!

Die bandjes, man die van m'n bolderkar waren breder!
Rijd nog behoorlijk goed!!

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb me MINI weer terug!!!!
Ziet er op een lakputje na heel goed uit. Ook de roest hebben ze weggehaald en bewerkt.
Ziet er op een lakputje na heel goed uit. Ook de roest hebben ze weggehaald en bewerkt.

Onze sponsors