Vakantie met de MINI (Bootspace cover gezocht!)

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
Mitchell
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

Vakantie met de MINI (Bootspace cover gezocht!)

26 mei 2008, 15:28

Hallo!

Aankomende zomer ben ik van plan om samen met mijn vriendin op vakantie te gaan met de MINI. We willen via Duitsland (Romantische strasse :roll: ) door Oostenrijk en Slovenië naar Kroatië hierna met de boot naar Italië en dan nog een stukje Monaco en Frankrijk mee pakken.

Ik vroeg mij af wat jullie ervaringen zijn om de vakantie met de MINI te vieren... is er niet te weinig ruimte? Ik zit er namelijk aan te denken om een bootspace cover te kopen, er zal natuurlijk in een paar weken toch heel wat baggage in en uit de auto worden gehaald. Misschien heef iemand hier ervaring mee of er nog eentje onder het stof liggen waar hij toch niks mee doet, ik sta voor alle aanbiedingen open (van lenen/huren tot kopen 8) ).

Het rijden moet in ieder geval geweldig zijn, zeker langs de Kroatische kust en de Italiaanse bergen. Wanneer mensen nog tips hebben van plekken die zeker bezocht moeten worden of wegen die zeker bereden moeten worden hoor ik ze graag! :lol:

Gr. Mitchell
Mitchell
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

26 mei 2008, 15:56

quattro gmbh schreef:Je gaat met zijn tweetjes he, dan moet er toch wel genoeg ruimte zijn denk ik? Wel tassen ipv koffers gebruiken en eventueel de achterbank/stoelen eruit halen ipv alleen omklappen :D

Ik ben niet verder geweest dan Lago Magiore in die richting dus tips heb ik jammer genoeg niet.
mmm eruit halen is misschien best een idee! Dan kan er ook niet veel beschadigen!

En over of er genoeg ruimte is... voor mij wel ;) haha maar of er ook genoeg ruimte voor mijn vriendin is.. :lol:

Gr.
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 mei 2008, 17:08

Ik had één deel van de achterbank omgeklapt en toen paste alles wel. Heb wel ff een deken er overheen gegooid. Heb er een hekel aan als andere mensen in mijn auto kijken en de vakantiespullen zien liggen.
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

26 mei 2008, 17:18

Gewoon als eis stellen dat bank echt niet plat gaat. Moet je zien hoe weinig vrouwen dan ineens mee kunnen nemen. Heb tijdens vakantie nooit bank plat, vriendin legt alleen wat rokken op de achterbank waar een zwarte deken overheen gaat. Heb er ook een hekel aan als men zo naar binnen kunnen kijken en alles zien liggen.
Corgilist
Be Mini
Be Mini

26 mei 2008, 17:24

Wij hebben zelfs ruimte genoeg gehad toen we gingen kamperen
dus ruimte is echt niet het probleem
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 mei 2008, 18:58

Ruimte moet echt geen probleem zijn. Net als andere ben ik op wintersport geweest met de MINI. Twee snowboardjes diagonaal achterin, koffers en allerhande snowboard spullen. No probs, just a lot of fun!!!

marss
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 mei 2008, 19:10

alles is passend te krijgen :mrgreen:
Mitchell
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

26 mei 2008, 21:09

Haha bedankt! Ik laat m'n vriendin maar niet lezen dat er gonoeg ruimte is... misschien besluit ze dan om nog wat extra spullen mee te nemen!

Ook laat ik voor die tijd m'n achterramen waarschijnlijk nog tinten dus dan kan er ook moeilijker naar binnen gekeken worden.

Maar bedankt voor de info!

Gr.

Terug naar “Kletshoek”